یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با پنجم مهرماه روز جهانی جهانگردی و گردشگری، زنگ تحرک با هدف ارتقای سلامت جسمی و روانی کودکان و نوجوانان، با حضور مدیرعامل سازمان ورزش و رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، شهردار منطقه 20، رئیس آموزش وپرورش ناحیه 2 شهرری روز چهارشنبه در مدارس پسرانه امام علی (ع) و دخترانه فضیلت شهرری نواخته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حدود 13 سال پیش ساخت بزرگراه شهید بروجردی آغاز شد. در دوره قبل مدیریت شهری پروژه را خاک کردند. در این دوره پروژه مدفون شده را از خاک بیرون کشیده، تکمیل و آماده بهره‌برداری کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور ادعای حمله به مراکز نظامی در خرم آباد را تکذیب کرد و لرزش ایجاد شده را ناشی از زلزله در عمق کم دانست. وزیر کشور ادعای حمله به مراکز نظامی در خرم آباد را تکذیب کرد و لرزش ایجاد شده را ناشی از زلزله در عمق کم دانست. احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ادعای حمله به مراکز نظامی در خرم آباد را تکذیب کرد و لرزش ایجاد شده را ناشی از زلزله در عمق کم دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اطلاع‌رسانی همواره بر همان پاشنه می‌چرخد. اگر اتفاق یا حادثه‌ای رخ دهد که ابعاد گسترده و اغلب امنیتی یا نظامی داشته‌باشد و توجه افکار عمومی را جلب کند، تصمیم حاکمیتی همواره ارجحیت لاپوشانی بر شفاف‌سازی است. مساله‌ای که بحران اطلاع‌رسانی و اعتماد عمومی را هر بار و با هر خبر به رخ می‌کشد. این فرآیند معیوب شب گذشته باز هم تکرار شد. نیمه شب 4 مهر، شهروندان در خرم‌آباد استان لرستان لرزش...

خبرگزاری تسنیم

محمدحسین لطیفی کارگردان سینمای ایران می‌گوید: من اساساً با فیلم سیاسی مخالفم و معتقدم که فیلمسازی که امروز دارد شروع می‌کند باید از مسائل سیاسی تا جایی که می‌تواند جدا شود چرا که فیلمساز وظیفه‌اش ساختن فرهنگ جامعه است.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به برخی موارد و شبهات درباره ترویج حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی اسلامی خانواده‌محور، ماجرای تحفظ در سند 2030، ماجرای حذف برخی اطلاعات از سایت معاونت، حلالیت طلبیدن عده‌ای به دلیل شایعه ساخت فیلترشکن پاسخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرتیپ زیراهی با تأکید بر اینکه امروز ما قدرت اول موشکی منطقه از نظر برد، دقت و قدرت تخریب هستیم، تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل بهتر از هرکسی توانمندی نظامی ما را می‌دانند به‌خاطر همین از ما به شدت ترس و وحشت دارند. سرتیپ زیراهی با تأکید بر اینکه امروز ما قدرت اول موشکی منطقه از نظر برد، دقت و قدرت تخریب هستیم، تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل بهتر از هرکسی توانمندی نظامی ما را می‌دانند به‌خاطر...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سرتیپ زیراهی با تأکید بر اینکه امروز ما قدرت اول موشکی منطقه از نظر برد، دقت و قدرت تخریب هستیم، تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل بهتر از هرکسی توانمندی نظامی ما را می‌دانند به‌خاطر همین از ما به شدت ترس و وحشت دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز سه شنبه تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه چهارم مهر ماه از سطح معابر بزرگراه‌های شهر تهران شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم. سرهنگ شریفی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در سفر به قم، حرم حضرت معصومه (س) را زیارت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور امروز در سفر به شهر مقدس قم، حرم حضرت معصومه (س) مسجد مقدس جمکران زیارت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در سفر به شهر مقدس قم، حرم حضرت معصومه (س) را زیارت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بیست و دومین دوره مراسم سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر، تندیس حافظ به پاس یک عمر فعالیت هنری به بهزاد فراهانی اهدا می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از فال حافظ فردا با ما در ادامه همراه باشید.