یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیداحمد خاتمی امام جمعه تهران گفت: از دولت و فرمانده نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که گل کاشتند و خدمات عالی ارائه کردند.

وب‌گاه گسترش

امام جمعه تهران گفت: از دولت و فرمانده نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که گل کاشتند و خدمات عالی ارائه کردند. حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به بیانات امام علی (ع) مبنی بر رعایت تقوا در تمامی عرصه‌ها تصریح کرد: هفته گذشته مصادف با چندین رحلت و شهادت بود که یاد آنها را گرامی می‌داریم؛ 14 شهریورماه شهادت آیت‌الله صدوقی دادستان کل کشور و سرتیپ...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «زندگانی امام حسن مجتبی (ع)» اثر آیت الله سیدهاشم رسولی محلاتی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 472 صفحه منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه دو جلدی «خط امان (پژوهشی در موعود ادیان)» اثر آیت الله محمد امامی کاشانی توسط موسسه بوستان کتاب منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام حسن مجتبی (ع) در 28 صفر سال پنجاه هجری به دستور معاویه بن ابی سفیان مسموم شد و بر اثر همان زهر به شهادت رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از فال حافظ با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ / عظیم محمود آبادی میگوید صلح امام حسن (ع) را باید ضدحمله‌ای دانست که برای از بین بردن آثار غائله «حکمیت» به کار بسته شد. مشروعیتی که معاویه برای دولت اموی از طریق «حکمیت» - در زمان حکومت امیرالمومنین (ع) - ایجاد کرد حتی با پیروزی نظامی امام حسن (ع) از طریق قیام مسلحانه از بین رفتنی نبود. در واقع نمی‌شد فتنه‌ای که شام با طراحی دیپلماتیک خود سال‌ها پیش رقم زده بود را با شمشیر آخته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بررسی آثار فاخر ساخته شده درباره زندگی اولیای دینی و تصویرسازی سیره این بزرگواران در تلویزیون، حکایت از توازن و تعادل منطقی آنها دارد و به‌گفته برخی کارشناسان بروز چنین موضوعی در بیش از چهاردهه از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، پسندیده نیست و نیازمند بازنگری جدی در ابعاد مختلف است. درحالی که بدون تردید همه براین نکته اتفاق نظر داریم که در جنگ...

خبرگزاری تسنیم

ساخت آثار فاخر از اولیای دینی فرصتی است برای آشنایی هرچه‌بیشتر مخاطبان با سیره و سبک زندگی آنها و آموزه‌های مذهبی که بررسی‌ها نشان می‌دهد در این زمینه بخصوص درباره ساخت اثری فاخر از زندگی پیامبر اکرم (ص) توازن و تعادل مناسبی رعایت نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در واقع، هنر امام حسن (ع) این بود که در دوراهی اسلام و سلطنت مسلمانان را به اسلام هدایت کردند و اسلام را از تحریف نجات دادند.

وب‌گاه فرارو

بنا بر اعلام شهرداری تهران ساعات اجرای طرح ترافیک در پایتخت از روز شنبه تا چهارشنبه از 6:30 تا 18 اجرا می‌شود. همچنین طرح ترافیک در روز‌های پنجشنبه از ساعات 6:30 تا 13 اجرا می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا بر اعلام شهرداری تهران ساعات اجرای طرح ترافیک در پایتخت از روز شنبه تا چهارشنبه از 6:30 تا 18 اجرا می‌شود. همچنین طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه از ساعات 6:30 تا 13 اجرا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنا بر اعلام شهرداری تهران ساعات اجرای طرح ترافیک در پایتخت از روز شنبه تا چهارشنبه از 6:30 تا 18 اجرا می‌شود. همچنین طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه از ساعات 6:30 تا 13 اجرا می‌شود.