یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرق نمی کند، در نجف پا در پیاده روی بزرگ اربعین بگذاری یا در تهران و شهرستان های ایران با حضور در مراسم جاماندگان اربعین شرکت کنی، هر کجا باشی عشق چاشنی این حضور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از سفر به شهر نجف اشرف و حضور در حرم مطهر امام علی (ع) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس مجلس در پیاده روی اربعین شرکت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

قالیباف نوشته است: به نجف رسیدم، به خانه پدری. در این سفر کوتاه، دعاگوی همه شما هستم. دو ملت ایران و عراق به‌رغم طراحی فریبکاران جهان، برادرانه پیرامون شعله محبت به سیدالشهداء (ع) حلقه زده‌اند

خبرگزاری تسنیم

محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی، اعضای شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از سفر به شهر نجف اشرف و حضور در حرم مطهر امام علی (ع) خبر داد.

خبرگزاری مهر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران و سراسر کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

برای شرکت در مراسم پیاده‌روی از 5 مسیر می‌شود از میدان امام حسین (ع) به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) رسید.

خبرگزاری تسنیم

ویدئویی که نشان می‌دهد داریوش ارجمند، محمد فیلی، اسماعیل خلج و محسن علی‌اکبری در مسیر نجف به کربلا در حال پذیرایی از زائران اربعین‌اند.

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 18 با اشاره به پروژه‌های دستور کار این منطقه گفت: از این پروژه‌ها می‌توان به بزرگراه شهید بروجردی و باغ‌راه حضرت زهرا (س) به طول 9 کیلومتر اشاره کرد که پروژه شهید بروجردی در ایام ماه ربیع به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، داریوش ارجمند بازیگر نقش مالک‌اشتر در سریال امام علی (ع) یکی از بازیگرانی است که در کنار مهران رجبی، مجید شهریاری، ابوالفضل همراه و... در مسیر راهپیمایی اربعین حضور یافت. این بازیگر پیشکسوت در گفتگو با ایرنا با تأکید بر این‌که ما مردم ایران از کودکی تا لب گور حسینی هستیم اظهار داشت: من این‌جا حضور گسترده مردم را دیدم که نشان می‌دهد سیدالشهدا مرد...

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی، مسیرها، محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و... مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین گفت: مقرر است مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی (ع) در روز چهارشنبه مورخ 15 شهریور 1402 به مناسبت اربعین حسینی (ع)، در شهر تهران از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شود.

خبرگزاری مهر

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آمادگی مراکز درمانی این جمعیت در نجف برای خدمت‌رسانی به سیل عظیم زائرانی خبر داد که در روز پس از اربعین از کربلا به نجف وارد می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: امسال تعدادی از هنرمندان عرصه های مختلف بویژه سینما و تلویزیون، در حماسه راهپیمایی اربعین شرکت کردند و ارادت خالصانه خودشان به سیدالشهدا را به اثبات رساندند.