یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، امیر عبدالحسینی را به عنوان دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، به پیشنهاد محمد خراسانی‌زاده، رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر و موافقت اعضا در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری این رویداد هنری، امیر عبدالحسینی را به عنوان دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، برگزیده و معرفی کرد. در حکم سالاری...

وب‌گاه عصر ایران

عطاالله مهاجرانی نوشت: دین نبایست بر جان انسان تحمیل شود و سنگینی کند. مثل اسب ناهمواری که انسان را به مقصد نمی‌رساند. افراط انسان را به سرانجام نمی‌رساند. ماهی در دریا، احساس سبکی می‌کند. اگر آب دریا آلوده یا مسموم باشد، ماهیان یا حتی نهنگ‌ها به سمت ساحل می‌آیند تا فرصتی برای زندگی پیدا کنند!

وب‌گاه خبر آنلاین

«دین متین» عنوان یادداشت سید عطاءالله مهاجرانی برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده: ما در تبلیغ و ترویج و تبیین دین گاه و البته بیشتر از گاه، با جای مدارا و مرافقت، از زبان قدرت استفاده کرده‌ایم. با اجبار خواسته‌ایم دین را ترویج کنیم. نمی‌شود!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام احمد مروی در دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد؛ ضمن گرامی‌داشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تسلیت ایام اربعین حسینی، نسبت به اهمیت جایگاه دستگاه سیاست خارجی تأکید و خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه دستگاهی بسیار مهم و اثرگذار بوده که باید دیپلماسی کشور را بر اساس سه کلیدواژه...

وب‌گاه عصر ایران

لازم است بخشی از منابع حاصل از ارز ترجیحی به دهک‌های پایین انتقال پیدا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابوترابی فرد گفت: دولت و مجلس هم باید با تمرکز جدی بر سیاست‌های برنامه هفتم از هرگونه اقدام هزینه‌آفرین که در راستای رشد اقتصادی بالا و مهار تورم و رشد تولید نیست، جلوگیری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مدیران در دولت مردمی باید نماد محبت و لطف و احسان به عموم شهروندان باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گزارشی از اقدامات وزارت امور خارجه در زمینه سیاست خارجی و آخرین تحولات ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گزارشی از اقدامات وزارت امور خارجه در زمینه سیاست خارجی و آخرین تحولات ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه‌هایی مانند شور حسینی، روایت سرخ و روضه شهیدان در نگارخانه‌های پایتخت برپا هستند.

خبرگزاری دانشجو

وزیر امور خارجه در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی ضمن موافقت با پیشنهاد تشکیل کارگروه امام رضا (ع) در وزارت امور خارجه تأکید کرد که درخصوص تشکیل این کارگروه، پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

امیرعبداللهیان در روز پنجشنبه در سفری به خراسان رضوی با امام جمعه مشهد و تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توشار گاندی نتیجه مهاتما گاندی و نوه نلسون ماندلا به کربلا و نجف رفتند از نزدیک نظاره‌گر پیاده‌روی اربعین بودند.