یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حبیب بن مظاهر یار برگزیده امیرالمومنین (ع) که از شهدای کربلا بود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت را می‌پرسم. 25 نفر پسرها و حدود 40 نفر دخترها. امیرجی مشغول پاسخ به تماس‌های تلفنی‌اش است که یک‌هو می‌پیچد سمت قبله و با صدایی واقعا مناسب و ترتمیز اذان می‌گوید.

خبرگزاری مهر

مسئول مرکز کنترل و هماهنگی اورژانس قرارگاه نجف از اجرای طرح پزشک سیار برای اولین بار خبرداد و گفت:1700 پزشک و پرستار با داشتن کوله مجهز امدادی و با آرم مشخص از ابتدای مسیر همراه مردم هستند.

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا ورزی کارگردان سریال‌ها و فیلم‌های تاریخی و مذهبی در ویژه برنامه «منتهی» از نحوه ساخت سریال برای پیاده‌روی اربعین و با اشاره به ماجرای تحت تأثیر قرارگرفتن کارگردان شناخته شده هالیوودی، از حیرت جهانیان و حتی دشمنان از شکوه این کنگره جهانی گفت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم، با بیان اینکه یکی از رویکردهای این نهاد برنامه‌ریزی و تلاش باهدف ساخت دانشگاه تراز اسلامی است، گفت: با اقدامات انجام‌شده تعامل و هم افزایی بین سپاه استان و دانشگاه‌های قم افزایش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وقتی زهیر بن قین تمایل به دیدن امام حسین (ع) نداشت، همسرش دلهم پافشاری کرد و او را بدرقه بهشت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک استاد فلسفه، حسین پناهی را یک هنرمند و فیلسوف بزرگ با اندیشه‌های فلسفی خوانده و گفته است: حسین پناهی یک فیلسوف بزرگ و دیوانه‌ای بود که با تفکر و اندیشیدن با نگاه فلسفی‌اش به چنین جایگاهی رسید.

وب‌گاه عصر ایران

حسین پناهی در ششم شهریور 1335 در روستای دژکوه در استان کهگیلویه و بویراحمد زاده شد و اگر 14 مرداد سال 1383 دنیا را ترک نمی‌کرد، امروز شمع تولد 67 سالگی‌اش را فوت می‌کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در ادامه فال حافظ 7 شهریور را بخوانید و همراه ما باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جون بن حوی غلام سیاه پوستی بود، که سرسختانه قدم در راه سیدالشهدا (ع) گذاشت و لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرد.