یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی اورژانس خوزستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن 23 تن در برخورد اتوبوس و کامیون در محور پل زال - اندیمشک خبر داد.‌

خبرگزاری تسنیم

جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون وقتی خاطرات خود را مرور می‌کند به سفر مشترک با کارگردان فقید سریال «یوسف پیامبر» می‌رسد. همچنین به نکته جالبی اشاره می‌کند که امام حسین (ع) با موبایل هم شفا می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

دی‌ماه سال 97 برای اولین بار بویی نامطبوع سراسر شهر را پر کرد؛ بویی که در سال‌های بعد هم تکرار شد و بیشتر در فصل‌های سرد سراغ تهران می‌آمد. اما آنچه بیشتر شهروندان تهرانی را نگران می‌کرد، مشخص‌نبودن منشأ این بو بود. گزینه‌های زیادی مطرح شد، اما پژوهشگران نمی‌توانستند درباره دلیل قطعی آن اظهارنظر کنند. حالا دو سالی است که خبری از این بوی نامطبوع در تهران نیست، اما پرونده آن نیز بسته...

وب‌گاه گسترش

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بیش از یک میلیون زائر تحت درمان قرار گرفتند و افرادی که شرایط انتقال آنها به کشور مساعد بود، بلافاصله برای درمان پزشکی بیشتر به کشور منتقل شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب قهرمان کشتی آلیش بانوان آسیا گفت: صدا زدن نام امام علی (ع) در زمان مسابقات ناخودآگاه و دلی است و برایم دوپینگ و انرژی مضاعف معنوی محسوب می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بیش از میلیون زائر تحت درمان قرار گرفتند و افرادی که شرایط انتقال آنها به کشور مساعد بود، بلافاصله برای درمان پزشکی بیشتر به کشور منتقل شدند.

وب‌گاه عصر ایران

نگاه سیاسی و امنیتی به دانشگاه و به اساتید، از جمله دلایل یا عللی است که مانند موریانه به جان دانشگاه می‌افتد و پس از مدتی می‌بینیم. دانشگاه هست، ساختمان‌ها هم توسعه یافته‌اند و اما حقیقت دانش و دانشگاه کمرنگ شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عطاءالله مهاجرانی هشدار داد: نگاه سیاسی و امنیتی به اساتید، مانند موریانه به جان دانشگاه می افتد / این جگرها خون نشد از خامی است...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عطاءالله مهاجرانی به اخراج اساتید واکنش نشان داد و تاکید کرد: نگاه سیاسی و امنیتی به دانشگاه و به اساتید، ازجمله دلایل یا عللی است که مانند موریانه به جان دانشگاه می‌افتد و پس از مدتی می‌بینیم. دانشگاه هست، ساختمان‌ها هم توسعه یافته‌اند و اما حقیقت دانش و دانشگاه کمرنگ شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات در یادداشت امروز خود در اعتماد به اخراج اساتید واکنش نشان داد و تاکید کرد نگاه امنیتی و سیاسی به دانشگاه مانند موریانه به جان محیط های علمی می افتد.

خبرگزاری تسنیم

مهدی باقرخان شاعر هندی تازه‌ترین شعر خود را همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین خسینی به ساحت شهدای دشت کربلا تقدیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از اول ماه صفر 4 هزار نفر پزشک و گروه پزشکی ما امدادگران و نجاتگران ما که داوطلب هستند هیچ مزد و حق الزحمه‌ای نمی‌گیرند در کشور عراق مستقر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز یازدهم شهریور ماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران داشتیم شاهد معابری خلوت در سطح پایتخت بودیم که همین موضوع شاید باعث افزایش سرعت و سبقت‌ها توسط...

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدوده بزرگراه‌های نواب، همت از توانیر و زین الدین و حکیم وضعیت ترافیکی سنگین ولی در حال حرکت را شاهد هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها گاهی که در زمزمه‌های رایج بین مردم دقیق‌تر می‌شوید، می‌بینید که گاه از خلوت شدن مساجد و کم‌رنگ‌تر شدن حضور در مناسک دینی و چیزهایی از این قبیل می‌گویند.