یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر نقویان بیان کرد: موکب می‌زنیم از پول مردم در منطقه‌ای که بدبخت می‌خواهد همان جا خانه کوچی اجاره کند و می‌گویند باید 500 میلیون بدهی و او هم ندارد. دست زن و بچه‌اش را گرفته و در خیابان از این بنگاه به آن بنگاه که یک سیاه‌چالی هست من زن و بچه‌ام را ببرم؟ این که نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر پیشین هیأت عالی گزینش کشور تأکید کرد: عظمت یک دانشگاه به حضور استادان عالم آنجا است؛ استادان عالم و به درد بخور را بیرون بریزید، در و دیوار دانشگاه که ارزشی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: دبیر پیشین هیأت عالی گزینش کشور تأکید کرد: عظمت یک دانشگاه به حضور استادان عالم آنجا است؛ استادان عالم و به درد بخور را بیرون بریزید، در و دیوار دانشگاه که ارزشی ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس تهران گفت: پلیس تهران از همه ظرفیت خود برای ایجاد نظم و انضباط ترافیکی استفاده کرده است تا بتواند امنیت مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین را حفظ کند.

وب‌گاه عصر ایران

در دوران اصلاحات بنا بود اتحادیه دانشگاهیان در ایران ایجاد شود. در کنفرانسی تجارب خود را از اتحادیه‌های دانشگاهی اروپایی بیان کردم. توصیه من این است که دانشگاهیان در مقابل اخراج‌ها پشتیبان یکدیگر باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: عزاداران در یک مسیر 20 کیلومتری خود را تا کربلا می‌رسانند و با اذکاری مثل «واحسینا»، «لَبَیکَ یا حسین» و «وا ویل علی العباس» از یک درب حرم امام حسین (ع) یا حضرت عباس (س) وارد میشوند و هروله‌کنان از یکی از درب‌های دیگر بیرون می‌روند. مراسم اصلی روز اربعین، دو ساعت گذشته از ظهر آغاز می شود. زائران به صورت دسته های منظم عزادار، نزدیک در ورودی مرقد امام حسین (ع) می ایستند و در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه مسابقات هفته‌های چهارم تا یازدهم لیگ یک باشگاه‌های کشور فصل 1403-1402 اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

نشست «زیست حسینی و تمدن نوین اسلامی» از سلسله نشست های تخصصی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین با مشارکت مراکز علمی عراقی و مجمع اساتید مسلمان در کربلای معلی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به هیاتی بودن ورزشکاران گفت: همه ورزشکاران یا علی می‌گویند و بعد به زمین می‌روند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، به پیشنهاد محمد خراسانی‌زاده، رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد هنری را منصوب کرد. بر این اساس، مصطفی گودرزی، سید عباس میرهاشمی، مسعود نجابتی، بهمن عبدی، احمد عبدالرضایی، منیژه آرمین، زهرا رهبرنیا، نادر قشقایی، امیر عبدالحسینی،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی، اعضای شورای سیاستگذاری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر را منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرق نمی کند، در نجف پا در پیاده روی بزرگ اربعین بگذاری یا در تهران و شهرستان های ایران با حضور در مراسم جاماندگان اربعین شرکت کنی، هر کجا باشی عشق چاشنی این حضور است.