دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

احمدرضا احمدی اعتقاد دارد این جهان جای زندگی نیست و قطار جهل و حماقت سر راهش همه چیز را مدفون خواهد کرد، اما شاید شاعران بتوانند بر این مصیبت‌های جهانی مرهمی بگذارند.

خبرگزاری تسنیم

نشست «بررسی راهکارهای تقویت نقش و جایگاه زن و خانواده در جامعه» در جریان دومین روز از برگزاری جشنواره فیلم حوا برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم رویداد مقام مجنون؛ آئین نکوداشت پیرغلامان هیئت‌های حسینی تهران با محوریت میانداران پیشکسوت همزمان با سراسر کشور در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

مقام معظم رهبری: با اطلاعاتی که به من می رسد از جهات مختلف، نسبت به تبلیغ نگرانم. این قدر ظرفیت تبلیغ در این کشور انبوه و متراکم و گسترده است که ما اگر چندین برابر آن مقداری که کار می کنیم هم کار کنیم، به نظرم این ظرفیت پر نمی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی قاضی مرادی درباره پروژه سیستم حمل و نقل کابلی واحد علوم و تحقیقات گفت: تله کابین این واحد در سال 1393 شکل گرفت و مراحل طراحی و ساخت آن با فرازها و نشیب‌هایی همراه بوده است. وی با بیان اینکه قرارداد این پروژه از نوع ای پی سی (EPC) بوده و شرکت تام ایران خودرو به عنوان پیمانکار اصلی، پس از برنده شدن در مناقصه عهده دار طراحی، تامین تجهیزات و...

وب‌گاه خبر آنلاین

پوران درخشنده، داریوش ارجمند، بهروز افخمی، پرویز شیخ‌طادی و رسول صدرعاملی فیلم‌های بلند سینمایی راه‌یافته به بخش ملی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌حوا را داوری می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: محدوده بزرگراه‌های زین الدین، همت و نواب شاهد ترافیک نیمه سنگین هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی نخستین جشنواره فیلم «حوا»، داوران فیلم‌های سینمایی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» به شرح زیر و به ترتیب حروف الفبا معرفی شدند. بر اساس این خبر داریوش ارجمند، بهروز افخمی، پوران درخشنده، پرویز شیخ‌طادی و رسول صدرعاملی داورانی هستند که فیلم‌های بلند سینمایی راه یافته به بخش ملی این دوره از جشنواره را ارزیابی خواهند کرد. داریوش...

خبرگزاری تسنیم

امیرحسین خرمشاهی تهیه‌کننده و برنامه‌ساز قدیمی تلویزیون اعتقاد دارد امروز در برخی از مسابقات تلویزیونی سیاهی لشکر می‌آورند. یعنی در واقع پول می‌دهند کسی بیاید و بنشیند؛ این‌ها واقعیت‌هایی است که باید بگوییم و بررسی کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن رو است که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است. امام صادق علیه السلام: لَما اُنزِلَت آیَهُ الزَکاهِ «خُذ مِن أموالِهِم صَدَقَهً تُطَهِرُهم و تُزَکِیهِم بِها» (توبه: 103) و اُنزِلَت فی شَهرِ رَمَضانَ، فَأمَرَ رسولُ الله ِ صلی الله علیه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

داوران فیلم‌های سینمایی و مستنونخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» به ترتیب حروف الفبا معرفی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

محراب تاریخی حرم امام علی علیه‌السلام با قدمت 800 سال در کاشان ساخته شده که با کسب اجازه از آیت‌الله سیستانی این محراب پس از بازسازی به موزه حرم مطهر علوی واقع در صحن و شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها منتقل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: وزیر کشور در همایش «امیرالمومنین (ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» با تشریح ابعاد و اهمیت عید سعید غدیر و با بیان اینکه "غدیر پایه قدرتمند و رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است"، گفت برخی می‌گویند دهه هشتادی‌ها از انقلاب جدا شده‌اند، درصورتی که همین دهه هشتادی‌ها آیین هایی چون غدیر و اربعین را با شکوه برپا می‌کنند.

خبرگزاری مهر

بر اساس بانک اطلاعات کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران از سال 1357 تاکنون در مجموع 79 عنوان کتاب چاپ اول و چاپ مجدد با موضوع میثم تمار در کشور منتشر شده است.