دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: ما با مجلس انقلابی به ایجاد تحول در کشور می‌رسیم و مردم مطالباتی جدی دارند که هرکسی خواهان تغییر است، باید در راستای آن قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«چاه غرس» یکی از اماکن تاریخی شهر مدینه است که در جنوب شرقی این شهر قرار دارد و در ایام حج روزانه تعداد زیادی از زائران و حجاج از آن دیدن می‌کنند و برای تبرک مقداری از آب آن را با خود می‌برند.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام پناهیان گفت: تمدن اسلامی نیاز به زی اسلامی دارد که لازمه آن مسئولیت‌پذیری اجتماعی است. امام جماعت اگر قدرت سازماندهی و فعال کردن مردم را نداشته باشد، مسجد را به نمازخانه تبدیل کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای وحدت با اشاره به اهمیت انسجام ملی اظهار کرد: انسجام ملی باید مورد توجه حکمرانان در صحنه اجتماعی باشد که یکی از ابزارهای رسیدن به آن، مودت و رابطه قلبی و دوطرفه حاکمان و مردم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: وضع موجود نیازمند جراحی است که با مجلس انقلابی به تحول در کشور و جامعه خواهیم رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر کشور دولت دهم در نشست سراسری روسای شورای وحدت کشور گفت: امروز با نقایص جدی در کشور روبه‌رو هستیم و به درک مشترک عمومی رسیدیم، نظام اداری کشور مشکل دارد و معیوب است که ربطی به این دولت و آن دولت ندارد، از طرفی فشارهای اقتصادی تشدید شده، مردم هم بزرگواری و صبوری به خرج می‌دهند و تحمل می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر کشور دولت دهم در نشست سراسری روسای شورای وحدت کشور گفت: امروز با نقایص جدی در کشور روبه‌رو هستیم و به درک مشترک عمومی رسیدیم، نظام اداری کشور مشکل دارد و معیوب است که ربطی به این دولت و آن دولت ندارد، از طرفی فشارهای اقتصادی تشدید شده، مردم هم بزرگواری و صبوری به خرج می‌دهند و تحمل می‌کنند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در بخشی از این نشست، سعید علامیان از روزنامه‌نگاران و نویسندگان پیشکسوت دفاع مقدس، در سخنانی بیان کرد: آنچه در پیش رو داریم در وهله اول این است که بدانیم نسبت به قبل، میدان ایثار و شهادت و مقاومت وسیع‌تر شده است. پیش‌تر‌ها سال می‌گذشت و می‌گفتیم دو صفحه دفاع مقدسی در دو روزنامه تأسیس شد و این را یک موفقیت بزرگ تلقی می‌کردیم، اما اکنون به واسطه بروز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن دهه اول ماه محرم سال 1402، اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد مجالس عزاداری برگزار می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ در ایران باستان شخصیت زن فراز و نشیب‌هایی را طی کرده است در دین زرتشت بر اساس برابری زن و مرد استوار است. زنان ایرانی در زمان زرتشت، از جایگاهی عالی برخوردار بوده و با کمال آزادی و گشاده رویی در میان مردم رفت و آمد می‌کردند و می‌توانستند به نام یا به وکالت از شوهر به کار‌های مربوط به او رسیدگی کنند. پس از یورش اسکندر مقدونی و سلطه تمدن هلنی بر...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران از آمادگی این دانشگاه برای پرورش سینماگران زن در تراز تمدن اسلامی خبر داد.

خبرگزاری مهر

هریک از رزمندگان که برای دفاع از دژ بالای سنگر می‌رفت، محلی که بعدها نام سنگر شهادت را به خود گرفت. پس از چند دقیقه با اصابت تیر نیروهای عراقی به شهادت می‌رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین پناهیان استاد حوزه گفت: من داوری اخلاقی در خصوص کسی که حجاب ندارد نمی‌کنم، ما به تقوا مأموریم و باید پرهیز کنیم از افعال غلط، تبلیغ تقوا با تبلیغ اخلاق بسیار فرق دارد. اگر رویکرد تبلیغی ما به نحوی باشد که مخاطب تنفر دینی پیدا کند مقصر مبلغ است.