دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران از آمادگی دانشگاه تهران برای پرورش سینماگران زن در تراز تمدن نوین اسلامی از طریق تعریف دوره‌های آموزشی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران روز شنبه 24 تیر ماه در آیین اختتامیه نشست‌های تخصصی جشنواره بین‌المللی فیلم حوا که با حضور علم‌الهدی رئیس ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در تالار شهید سلیمانی مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به شعار دانشگاه تهران مبنی بر «جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از خلوتی معابر پایتخت و احتمال افزایش تصادفات به دلیل افزایش سرعت خودروها توسط رانندگان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

صفایی در زمان خود آن چنان که شایسته شخصیت، اندیشه و قلم توانای او بود قدر ندید. تا سال‌ها چاپ و نشر آثار او ممنوع بود و جوامع علمی حق دعوت از او را نداشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام علیرضا پناهیان گفت: ما حجاب را یک امر اخلاقی تلقی کردیم و مخاطب ما برداشت کرد حجاب یک امر غیرواقعی است، نداشتن حجاب به دیگران صدمه می‌زند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دوستی مصری از اساتید دانشگاه الازهر وقتی که دید من تحت تاثیر مراسم شادی و موسیقی و مدیحه‌سرایی در میلاد امام حسین علیه‌السلام در مسجد راس‌الحسین و اطراف آن قرار گرفته‌ام و از شادی اشک‌هایم جاری است! گفت: «شما ایرانیان شیعه احزان هستید و ما مصری‌ها شیعه افراح!»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: اگر متحد و منسجم باشیم دشمن ناگزیر به عقب نشینی خواهد شد، اما اگر دچار ضعف و اختلاف شدیم در مقابل هجمه‌های آنان آسیب‌پذیر خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: عبور موتور سواران از داخل تونل و از بالای تونل توحید تنها 6 دقیقه اختلاف دارد.

وب‌گاه عصر ایران

ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بیانیه پایانی گفتگوهای راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، مطرح کرد: با توجه به روابط راهبردی و استراتژیک تهران و مسکو و منشور سازمان شانگهای در مورد احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورهای عضو انتظار جدی ملت عزیز ایران و ملل مسلمان منطقه از مسکو تصحیح و اصلاح عاجل موضع اخیر است.