دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار حمیدی گفت: جشن عفاف و حجاب روز چهارشنبه در میدان آئینی امام حسین (ع) برگزار می‌گردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سردارمحمد حسین حمیدی گفت: جشن عفاف و حجاب در ساعت 17:00 روز چهارشنبه مورخ 21-04-1402 در میدان آئینی امام حسین (ع) برگزار می‌گردد. بر این اساس با توجه به احتمال حضور خیل عظیم مراجعه کنندگان در محل برگزاری مراسم و تسری آن به سایر معابر پیرامونی، اتخاذ تدابیر و تمهیدات ترافیکی مناسب و روان سازی ترافیک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: رانندگان به هیچ عنوان در حاشیه معابر بزرگراهی توقف نداشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فطرت ما انسان‌ها براساس زندگی جمعی و اجتماعی است و هر چقدر هم که تلاش کنیم ارتباط مان را با دنیای اطراف قطع کنیم، چون این عمل خلاف فطرت مان است امکان پذیر نیست. در زندگی اجتماعی همسایه یکی از عناصر مهم به شمار می‌آید چرا که نزدیک‌ترین فرد به ما پس از خانواده همسایه است، اما در زندگی‌های امروزی همسایه جایگاه خود را از دست داده و صفا و صمیمیتی که...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی وعابر و بزرگراه‌های تهران را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زمانی گفت: مجموعه سخنرانی‌های امام موسی صدر که در کتاب «انسان آسمان» گردآوری شده است.

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاحیه دوره حفظ یک‌ساله قرآن کریم مخصوص نوجوانان و جوانان در حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) در شهر لواسان و به همت مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: کتاب مسجد آبی مجموعه خاطرات و اقدامات شهید آیت الله دکتر بهشتی در مسجد امام علی (ع) مرکز اسلامی هامبورگ به کوشش محسن ذوالفقاری توسط نشر معارف در تابستان امسال منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه فرهنگ و هنر برای ارتقاء و جهت‌دهی باید با مساجد به عنوان عمق دینی جامعه گره بخورد و رویکردهای جذب نوجوانان به مسجد مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار میان وزیر بهداشت عراق با رئیس جمعیت هلال‌احمر در تهران، با صدور مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در اتاق‌های عمل و بخش‌های بستری عراق و توزیع انواع داروهای ایرانی در این کشور، ویژه ایام اربعین موافقت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل ازستاد خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آئین هشتمین جایزه هنری غدیر شامگاه روز یکشنبه هجدهم تیر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و مدیران فرهنگی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد. در این مراسم که با تجلیل از چهار چهره شاخص فرهنگی و هنری همراه بود، از محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر در حوزه سینما، عبدالحمید قدیریان نقاش در حوزه هنر‌های تجسمی، علی...

خبرگزاری تسنیم

هشتمین جایزه هنری «غدیر» با تقدیر از چهار چهره برجسته فرهنگی و هنری در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در دیدار وزیر بهداشت عراق با رئیس هلال‌احمر ایران در مورد صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در عراق برای ایام اربعین توافق شد.

خبرگزاری مهر

در دیدار وزیر بهداشت عراق با رئیس هلال‌احمر ایران در مورد صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در عراق برای ایام اربعین توافق شد.