دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جواد بازیاران فیلم‌نامه‌نویس و دوبلور که در کشور آلمان به سر می‌برد، درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جواد بازیاران فیلم‌نامه نویس و دوبلور کشورمان، ساعاتی پیش چشم از جهان فرو بست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جواد بازیاران دوبلور پیشکسوت ساعاتی پیش در کشور آلمان درگذشت.

خبرگزاری مهر

مردم! آن‌چه امروز در بلاد اسلامی می‌گذرد براساس امر خدا و رسول اوست؟ مگر معاویه عهد نبست که بعد از خود جانشین تعیین نکند؟ پس چه شد؟! حال و روز عهدشکنان امت‌های گذشته را در قرآن نخوانده‌اید؟

خبرگزاری میزان

گنبد و گلدسته و اماکن متبرکه حرم مطهر امام علی ابن موسی الرضا (ع) عصر سه‌شنبه (27 تیر 1402) در آستانه ماه محرم، سراسر سیاه پوش و به پرچم عزای اباعبدالله الحسین (ع) مزین شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران، با حضور در نشست سراسری مشاوران امور بانوان و خانواده روسای دانشگاه‌ها که در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، گفت: عموماً یک مشکلی که در مبحث رعایت حجاب و پوشش مناسب در جامعه داریم، این است که بخشی از زنان و دختران که اهتمامی به رعایت حجاب مناسب ندارند، بعضاً جو...

خبرگزاری تسنیم

"چاه غرس" یکی از اماکن تاریخی شهر مدینه است که در جنوب شرقی این شهر قرار دارد و در ایام حج روزانه تعداد زیادی از زائران و حجاج از آن دیدن می‌کنند و برای تبرک مقداری از آب آن را با خود می‌برند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اجرای مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه تهران درباره مواجهه مرحله‌ای با پدیده بی‌حجابی در دانشگاه در نیمسال تحصیلی گذشته، گفت: بخشی از غفلت‌ها در زمینه حجاب، ناشی از جو زدگی و محیط زدگی است.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اجرای مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه درباره مواجهه با پدیده بی‌حجابی گفت: بخشی از این افراد، نه از سر لجاجت بلکه بخاطر جو زدگی دچار اهمال در زمینه حجاب شده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران روز دوشنبه 26 تیر ماه با حضور در نشست سراسری مشاوران امور بانوان و خانواده روسای دانشگاه‌ها که در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، گفت: عموماً یک مشکلی که در مبحث رعایت حجاب و پوشش مناسب در جامعه داریم، این است که بخشی از زنان و دختران که اهتمامی به رعایت حجاب...

خبرگزاری مهر

معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن رو است که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است. امیرالمؤمنین علی (ع) فرمودند: زکات زیبایی پاکدامنی است. (میزان الحکمه، ج 4، ص 226) امام علی (ع) فرمودند: پاداش رزمنده شهید در راه خداوند، بالاتر از پاداش انسان پاک دامنی نیست که توان...