دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: انار حاوی بسیاری از ویتامین‌ها و مواد مغذی است که به جلوگیری از بروز سرطان‌ها و کاهش قند خون و تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند و در درمان بسیاری از بیماری‌ها مؤثر است. در این مطلب به خواص انار برای پیشگیری از بیماری‌ها و درمان آنها پرداخته‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام، گفت‌وگویی با سیدجواد پرئی شاعر و مداح داشته‌ایم. او در این گفت‌وگو نگاهی متفاوت به ذکر مصیبت سید و سالار شهیدان دارد. به نظرم خوب است گفت‌وگو را با این سؤال آغاز کنم که وقتی از اباعبدالله و واقعه کربلا سخن می‌گوییم، به نظر می‌رسد نه فقط از یک واقعه در صدر اسلام، بلکه از اتفاقی...

خبرگزاری تسنیم

سید جواد پرئی شاعر و مداح می‌گوید: در سوگواری برای امام حسین (ع) کسی حق ندارد توصیه کند این روضه را بخوانید، دیگری را خیر؛ مصایب اهل بیت را تا اینجا برای مردم تعریف کنید و بقیه را نگویید.

خبرگزاری تسنیم

مهدی محقق گفت: ناصرخسرو نقش مهمی در پرورش و بالندگی حکیمان و اندیشمندان پس از خود داشت و برای دیگران شرایطی را فراهم آورد که درباب آراء و اندیشه‌های او تحقیق و پژوهش کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از مهمترین ویژگی‌های فکری حکیم ناصر خسرو گفت: وی نقش مهمی در پرورش و بالندگی حکیمان و اندیشمندان پس از خود داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسلم فرزند عقیل بن ابی‌طالب، برادرزاده امیرمؤمنان (ع) و پسرعموی حسنین (ع) بود. بلاذری در «انساب‌الاشراف»، مسلم را قوی‌ترین و شجاع‌ترین فرزند عقیل دانسته‌است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: فاطمه راکعی نماینده پیشین مجلس می‌گوید: کسانی که اصرار به فعالیت گشت ارشاد دارند، گوش شنوایی ندارند و برای‌شان مهم نیست با اصرار به کار غلط، جامعه را با چه شرایطی روبرو می‌کنند. آن‌ها باید به ملت پاسخ بدهند «گشت ارشاد نتیجه مطلوب‌شان را داشته است یا نه؟» اگر نداشته است، باید تجدیدنظر کنند.

خبرگزاری تسنیم

انار حاوی بسیاری از ویتامین‌ها و مواد مغذی است که به جلوگیری از بروز سرطان‌ها و کاهش قند خون و تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند و در درمان بسیاری از بیماری‌ها مؤثر است. در این مطلب به خواص انار برای پیشگیری از بیماری‌ها و درمان آنها پرداخته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جواد بازیاران دوبلور پیشکسوت ساعاتی پیش در کشور آلمان درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه عصر ایران

فرمانروایان مقدس با مدیریت خسرو خسروشاهی، ارباب حلقه‌ها با مدیریت امیرهوشنگ زند، هری پاتر با مدیریت بهرام زند، جن گیر1973 با مدیریت خسرو خسروشاهی، انیمیشن «قلعه اردک‌ها» با مدیریت دوبلاژ اکبر منانی از جمله آثاری است که در آنها در مقام دوبلور حضور داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

جواد بازیاران - فیلم‌نامه‌نویس و دوبلور - که در کشور آلمان به سر می‌برد، ساعاتی پیش چشم از جهان فرو بست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جواد بازیاران دوبلور پیشکسوت ساعاتی پیش در کشور آلمان درگذشت.