دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی صبح شنبه 17 تیر ماه 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی صبح شنبه 17 تیر ماه 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه‌هایی مانند زرین، کتابت ولایت و مجسمه‌های گمنام در گالری‌های پایتخت برپاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت الاسلام سروش محلاتی میگوید شهید مطهری این سخن آقای بروجردی را قبول داشتند و در یادداشت های خود میگویند برخلاف تفکر عوام، آن ولایتی که از ما در برزخ و آخرت میپرسند، این نیست که بگو ببینم که آیا در 14 قرن قبل، کسی که باید زمام امور مسلمین را به دست میگرفت علی بود یا ابوبکر؟

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رئیس جمهور بیان کرد: این روزها در فرانسه با شدت و خشونت با معترضین برخورد می شود و هزاران نفر بازداشت شده‌اند اما رسانه های نظام سلطه این اخبار را بایکوت کرده اند و انگار دلسوزی برای حقوق بشر پیدا نمی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: نظام اسلامی در مواجهه با اغتشاشات پاییز گذشته بردباری زیادی از خود نشان داد، 75 شهید مظلوم تقدیم کرد و ده‌ها هزار نفر از شرکت کنندگان در اغتشاشات مشمول عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند، در حالی که این روزها در فرانسه با شدت و خشونت با معترضین برخورد می‌شود و هزاران نفر بازداشت شده‌اند، اما رسانه‌های نظام سلطه این اخبار را بایکوت کرده...

وب‌گاه عصر ایران

در حج امسال تمامی امتیازهای قومی و قبیله‌ای حذف شده بود. فرقی بین حج گذار قرشی، با دیگر قبیله‌ها گذاشته نشد. تمام امتیازهای خود ساخته زیر پا گذاشته شد. حتی انحصار خرید لباس احرام از قبیله خاص هم، برداشته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز دولت مردمی بر مبنای آموزه‌های علوی اجرای عدالت، رفع تبعیض، شایسته سالاری، توجه به اقشار محروم جامعه و مبارزه با فساد را در اولویت قرار داده و با جدیت تلاش می‌کند تا شرایط بهتری بر زندگی مردم حاکم شود در حالی که در دوره گذشته برخی از مدیران غربگرا با ساخت مسکن و اهدای زمین به صورت رایگان به اقشار محروم مخالف بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیسی گفت: نظام اسلامی در مواجهه با اغتشاشات پاییز گذشته بردباری زیادی از خود نشان داد؛ درحالیکه این روز‌ها در فرانسه با شدت و خشونت با معترضین برخورد می‌شود و هزاران نفر بازداشت شده‌اند، اما رسانه‌های نظام سلطه این اخبار را بایکوت کرده‌اند.