دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیک در بزرگراه های منتهی به مهمونی 10 کیلومتری را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از آغاز محدودیت های ترافیکی در مهمونی 10 کیلومتری غدیر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی گفت: غدیر تنها نام یک سرزمین نیست یک تفکر است. غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت الاسلام دکتر محمدیعقوب بشوی مولف کتاب «غدیر در قرآن از منظر تفاسیر اهل سنت» میگوید سال گذشته در پاکستان در شهر لاهور در ملأ عام یک مومنی «یا علی» گفت و یک منافقی آمد و همانجا او را شهید کرد و کتابهایی نظیر کتاب او میتواند در جهت وحدت شیعه و سنی حرکت کنند.

خبرگزاری تسنیم

جرج جرداق که او را به‌عنوان مسیحی عاشق امام علی (ع) می‌شناسیم، می‌گوید: چگونه می‌توان درباره نهج‌البلاغه چیزی ننوشت، درحالیکه قانون اساسی دل‌انگیز نهج البلاغه، مهمترین متون فلسفی و ادبی عرب را که هر دانشجویی به آن نیاز دارد، در خود جای داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن ریوندی ساعت 17 دیروز در مسیر چهچکور به حاجی آباد دچار سانحه تصادف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسن ریوندی ساعت 17 دیروز در مسیر چهچکور به حاجی آباد دچار سانحه تصادف می‌شود.

وب‌گاه الف

پرچمی که بالای گنبدهای مطهر ائمه اطهار علیهم السلام نصب شده، نشانه خونخواهی است و چون تقاص خون امام علی (ع) توسط فرزند بزرگوار ایشان، امام حسن (علیه‌السلام) از ابن ملجم ملعون گرفته شد، گنبد نورانی حرم آن حضرت پرچم ندارد.

خبرگزاری تسنیم

محفل شعرخوانی «در آیینه غدیر» با حضور شاعران آیینی‌سرا برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

محقق اسلامی گفت: عیدی دادن در روز عید غدیر از سنت‌های پسندیده در اسلام است که باید در میان مردم رواج پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم

نجف اشرف و بارگاه مقدس امیر مومنان شب عید غدیرخم حال و هوای خاصی داشت، همه شیعیان علی (ع) به عشق مولای متقیان گرد هم آمدند و تا سحر شادی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش ظهر پنجشنبه در نشست خبری در مرکز رفاهی امام علی (ع) مشهد مقدس اظهارکرد: معلمان در مدارس غیردولتی باید هویت و شناسنامه داشته باشند. یکی از موضوعات کلیدی ما، بهسازی و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان مدارس غیردولتی است. معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش...

خبرگزاری تسنیم

آثار ماندگار برای امام علی علیه‌السلام در موسیقی ایران فراوانند؛ در این میان نغمه‌ای به جامانده از قرن نهم تیتراژ سریال امام علی می‌شود و در جای دیگر خواننده‌ای مانند چاوشی عشق خود به امیرالمومنین را در اثری روایت می‌کند.