دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ شیخ گفت: دانشگاه افسری امام علی (ع) با داشتن منشور تربیت برای مدیریت فرآیند تربیت نسل جوان، پیشگام سایر دانشگاه‌های نظامی کشور بوده است.

خبرگزاری تسنیم

ویژه برنامه «مدح حضرت علی علیه السلام در آیینه ادب پارسی» با حضور شعرای کشورهای مختلف حوزه ی ایران فرهنگی شامگاه جمعه 16 تیرماه برگزار و به تاریخچه مدیحه‌سرایی شعر فارسی برای حضرت علی (ع) اشاره شد.

وب‌گاه الف

حرم امام علی علیه‌السلام در جشن غدیر امسال، میزبان بیش از 3 میلیون زائر از کشورهای مختلف بود.

خبرگزاری مهر

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش پیامبر رحمت و خاندان عترت؛ طلایه‌داران فضیلت و وحدت گفت: راز ماندگاری امت اسلامی «وحدت» و «پیروی از سیره اهل بیت» است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، چند هفته‌ای بود که حال و هوای شهر تهران و کل کشور متأثر از اخبار و تبلیغات شهری برای یک میهمانی بزرگ بود، هر جا و به هر بهانه‌ای حرف از کیلومتر‌ها میهمانی که قرار است به عشق مولایمان علی (ع) برگزار شود. مثل همیشه ناله دشمن هم شنیده می‌شد که مدام در حال تبلیغات منفی و شمردن پول مردم ایران برای هزینه در چنین جشنی بود تا به...

وب‌گاه عصر ایران

کاش در کنار جشن‌های دینی، جشن‌های ملی هم جدی گرفته شوند. مگر جز این است که ما هم مسلمان هستیم و هم ایرانی. چرا جشن‌های ملی را پرشور و سراسری برگزار نکنیم؟ برگزاری باشکوه و سراسری روز ملی دماوند چه آبی به آسیای دشمن می‌ریزد؟ در جشن‌هایی برای ستایش آب و آفتاب و زندگی از چه می ترسیم؟

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از نگاه قرآن، هر مسلمانی که دنبال دنیادوستی برود، نه تنها آخرت خودش را از دست می‌دهد، بلکه دنیایش نیز آباد نخواهد شد تا جایی که هر چه بیشتر می‌دود کمتر می‌یابد. در مقابل، خدا به برخی از کافران چنان ثروت می‌دهد که حتی خانه‌هایشان از زر و سیم است و قارون‌وار زندگی می‌کنند و در غنا و ثروت و آسایش غرق هستند. قرآن با توجه به سنت‌ها و قوانین الهی، از...

خبرگزاری تسنیم

دیروز در مهمانی 10 کیلومتری، هر تیپ آدمی را می‌شد دید؛ زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر، کودک و نوجوان، چادری‌ها و مانتویی‌ها، محجبه‌ها و کم حجاب‌ها، اینجا علی حلقه‌ی وصلِ امت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی صبح شنبه 17 تیر ماه 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی صبح شنبه 17 تیر ماه 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه‌هایی مانند زرین، کتابت ولایت و مجسمه‌های گمنام در گالری‌های پایتخت برپاست.