دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

مشهد معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان در مدارس غیردولتی باید هویت و شناسنامه داشته باشند و اگر کارت صلاحیت نداشته باشند بعد از سه سال اجازه ورود به مدارس را نخواهند داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: پروفسور پِلی‌تری رییس سابق دانشکده فلسفه و ادبیات پالرمو در ایتالیا میگوید غرب، علی را نمی‌شناسد. فقط می‌دانند جنگجوی خوبی بوده؛ با شمشیر او را به تصویر می‌کشند؛ عموماً به کتاب نهج‌البلاغه توجه نمی‌شود؛ چون اصلا نمی‌خواهند مردم، اسلام را بشناسند و با شخصیت‌های مهم آن آشنا شوند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش‌ها و مطالعات علوی وابسته به مضجع مطهر امیرالمؤمنین (ع) افتتاح شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با عید سعید غدیر نمایشگاه آثار خوشنویسی و تذهیب «بیا تا گل برافشانیم» با نمایش آثار دو هنرمند عرصه هنرهای تجسمی در نگارخانه گویا افتتاح می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه حلول عید سعید غدیر خم، منتخبی از آثار هنرمندان تجسمی را در مدح مولی‌الموحدین، حضرت امیرالمومنین علی (ع) مرور کرده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: لاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در نشست «امام خمینی و حکمرانی بر محور نهج البلاغه» که توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در حرم امام برگزار شد، با اشاره به پیام حضرت امام به کنگره «هزاره ی نهج البلاغه» در دهه 60، گفت: ماحصل آن پیام چهار نکته است؛ اولین نکته این است که گرچه ما تا آنجایی که بخواهیم شبیه علی (ع) شویم بسیار فاصله داریم.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به برنامه های دانش آموزی غدیر در این استان، گفت: مجموعه آموزش و پرورش، موکب هایی را ویژه عید غدیر در سراسر استان برپا خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی با اشاره به جمع آوری مطالب مفصل در خصوص غدیر توسط مرحوم حضرت علامه امینی رحمه الله تعالی علیه در کتاب گرانسنگ الغدیر و جمع آوری تقریباً 99 روایت راجع به غدیر توسط اکابر و علمای اهل سنت اظهار کرد: واقعه غدیر، یک مسئله متواتر بین فریقین است و این گونه نیست که فقط شیعه جعفری بیان کرده باشد بلکه توسط علمای اهل سنت و اکابر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ضریح مطهر حضرت امیرالمومنین علی (ع) در آستانه عید غدیر در آستانه عید غدیر خم گل آرایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه جدیدی درباره ممنوعیت تردد در تهران، محدودیت‌های ترافیکی و مسیرهای جایگزین خیابان‌های مسدودشده، برای تردد شهروندان در تعطیلات آخر هفته در پایتخت صادر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب «زندگی اینجاست» که روایتی کوتاه از زندگی آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای است، همزمان با سالروز رحلت این عالم جلیل القدر، پیش از ظهر امروز با حضور علما، اندیشمندان، ائمه جمعه شمالغرب کشور، خانواده شهدا، میهمانان خارجی از کشور‌های ترکیه، جمهوری آذربایجان، روسیه و گرجستان، نمایندگان گروه‌های سیاسی، اصحاب فرهنگ و هنر و اقشار مختلف مردم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز عید بزرگ غدیر؛ ویژه برنامه‌های متنوعی از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن تلویزیون می‌رود.