دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه قم گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد تحقق برنامه های گذشته کمتر از 50 درصد است که بخشی از آن‌ها به خاطر تحریم و بخشی دیگر از کاستی‌های مدیریتی و برنامه ریزی ها حکایت دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مؤمنی، با اشاره به برپایی «مهمونی 10 کیلومتری» در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، گفت: همان طور که از قبل تمهیدات ترافیکی این مراسم پیش بینی شده بود، از دقایقی قبل، اعمال محدودیت‌های این مراسم آغاز شد. به طوری که اولین محدودیت‌ها را در طول خیابان‌های آزادی و انقلاب، اعمال شد. وی افزود: از خیابان دماوند از ابتدای بزرگراه امام علی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار رادان با بیان اینکه انتخاب کارکنان انتظامی به عنوان همسر آینده یک انتخاب حساس، ویژه و ارزشمند است و بایستی معیار چنین انتخابی نیز با هدف، ارزش و قناعت دینی و معنوی همراه باشد، گفت: این معیار اساسی ترین موضوعی است که یک نفر می تواند برای آینده خود ترسیم کند تا بتواند زندگی شیرینی را در کنار همسرش رقم بزند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از شب گذشته مراحل آماده سازی کیک 20 تنی غدیر در حرم مطهر حضرت علی (ع) آغاز شده تا امروز در روز آغاز ولایت حضرتش میان عاشقان علی (ع) توزیع شود.

خبرگزاری مهر

شاهرود - امام جمعه بسطام شاهوار را شناسنامه شاهرود و بسطام دانست و گفت: آب شرب و کشاورزی دشت بسطام، شاهرود و زیراستاق از شاهوار تامین می شود لذا پای حیات مردم منطقه در میان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نقاشی «تاج عرش» اثر حسن روح الامین به مناسبت غدیر خم رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد رازقی، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی برای برپایی مهمونی 10 کیلومتری غدیر، گفت: در حال حاضر ترافیک در شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ره) ورودی به خیابان دماوند، شمال به جنوب و جنوب به شمال روی پل چوبی، همچنین شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره)، شمال به جنوب بزرگراه چمران، جنوب به شمال...

وب‌گاه گسترش

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت از ترافیک نیمه‌سنگین در 6 معبر اصلی و بزرگراهی پایتخت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت از ترافیک نیمه‌سنگین در 6 معبر اصلی و بزرگراهی پایتخت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

علم الهدی گفت: در عصر حاضر هر جریان سیاسی که بخواهد به قدرت برسد در حالی که با رهبری زاویه دارد، غاصب ولایت خواهد بود، این موضوع برای ملت نیز غیر قابل‌تحمل است.

خبرگزاری مهر

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی پای کار آمده‌اند، اما مهم‌تر از این مجموعه‌ها مردم هستند که نقش بسزایی دارند و کمک شایانی به برگزاری «مهمونی 10 کیلومتری» کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیک در بزرگراه های منتهی به مهمونی 10 کیلومتری را تشریح کرد.