دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

انسیه خزعلی در توئیتی از افتتاح مرکز مراقبت مادرانه به‌عنوان آغوشی مداوم در بیمارستان الزهرا (س) تبریز یاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: «فخری خوروش» درحالی طی ساعات اخیر، چشم از جهان فرو بست که به تراز بالایی از تخصص در مسیر آنالیز نقش‌های متفاوت رسیده بود و موفق شد تا کارنامه پرباری از خود به یادگار بگذارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فخری خوروش، بازیگر سرشناس سینما و تئاتر، روز شنبه بیستم خرداد ماه در سن نود و سه سالگی درگذشت. وی از سال 1334 به فعالیت هنری در سینما رو آورد که حاصل آن، بازی در بیش از چهل فیلم سینمایی است. بازی در «سریال امیرکبیر»، «امام علی» و «پهلوانان نمی‌میرند» از آثار مشهور فخری خوروش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پرویز پرستویی بازیگر سینما در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از درگذشت فخری خوروش بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون در لس‌آنجلس خبر داد. بنابر اعلام پرستویی این بازیگر که متولد 1308 در کرمانشاه بود، روز گذشته شنبه 20 خرداد ماه ساعت 8:30 صبح به وقت لس‌آنجلس در سن 94 سالگی دار فانی را وداع گفت. خوروش از بازیگران باسابقه تئاتر سینما و تلویزیون...

خبرگزاری دانشجو

رئیس دانشگاه تهران در جمع اندیشمندان 15 کشور اسلامی که در دانشگاه تهران گرد هم آمده‌اند، به طرح پیشنهاد شبکه‌سازی توسط اندیشمندان جهان اسلام پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

فخری خوروش بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون در سن 94سالگی از دنیا رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

فخری خوروش بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون در سن 93 سالگی از دنیا رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فخری خوروش بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون در سن 94سالگی از دنیا رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فخری خوروش بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون در سن 94سالگی از دنیا رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فخری خوروش بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون در 94 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد فخری خوروش بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در سن 94 سالگی در آمریکا درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فخری خوروش هنرپیشه سرشناس سینمای ایران در سن 94 سالگی و درحالی که از سال 1385 به آمریکا مهاجرت کرده بود، دور از سرزمین مادری درگذشت. بانی فیلم این خبر را منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فخری خوروش، هنرپیشه قدیمی سینما، تلویزیون و تئاتر امروز در سن 94سالگی درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از افتتاح ایستگاه علامه جعفری در بخش توسعه غربی خط 4 مترو که اردیبهشت امسال صورت گرفت، بخش دیگری از رفع نواقص موجود و افتتاحیه‌های جدید شبکه مترو پایتخت در تیر محقق خواهد شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

در محله شمیران نو، یک خانه با متراژ 75 مترمربع و نوساز به قیمت 9 میلیارد تومان به فروش می‌رسد و اگر قصد خرید یک خانه در محدوده این متراژ با بودجه‌ای کمتر دارید؛ یک خانه 70 مترمربعی با عمر بنای 19 سال، 2 میلیارد و 850 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.