دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام سجاد (ع) فرموده‌اند: هرکس مردم را عیب جویی کند و عیوب آنان را بازگو نماید و سرزنش کند، دیگران او را متهم به آنچه در او نیست می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

شهردار منطقه 13 از تشکیل کمیته‌های تخصصی ترافیکی اعم از کمیته ایمنی و برخورد با تخلفات، کمیته اصلاح هندسی کمیته حمل و نقل عمومی و کمیته شبکه معابر و اخذ 54 مصوبه در سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری مهر

همسرشهیداینانلومی گوید: ارادت محمد کارخودش را کرد. او چون حضرت زهرا (ع) بی‌نام و نشان و مانند امام رضا (ع) در کشوری غریب و چون علی‌اکبر (ع) در سن 27 سالگی آسمانی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: متأسفانه از سده هجدهم که تمایلات سلفی و وهابی در شبه قاره نفوذ کرد هم ارتباط فرهنگی با ادبیات فارسی و هم نزدیکی های فکری و کلامی حنفیه با بخش عظیمی از حنفیان خراسان کم شد. با این وصف تا امروز سنت کهنسال حنفی ارتباط گسست ناپذیری با زبان فارسی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب ازنا درباره درگیری و حمله یک فرد به رئیس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

درواقع حضرت ابراهیم به کمک و همیاری فرزندش، حضرت اسماعیل علیه السلام و با راهنمایی و هدایت جبرئیل علیه السلام چیدن دیوار کعبه را آغاز کرد و طبق روایات، این کار آن‌ها حدود 22 روز زمان برد. سپس حجرالأسود را که یکی از سنگ‌های بهشتی است، بر دیوار کعبه نصب کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حدیثی از امام علی (ع) عنوان شده است که خداوند به اهل زمین ترحم کرده و عذاب را به تاخیر می‌اندازد.

خبرگزاری تسنیم

در مورد بنای کعبه در تاریخ مطالبی عنوان شده که نشان می‌دهد حضرت ابراهیم علیه السلام اولین کسی نبود که خانه کعبه را بنا کرد؛ بلکه کعبه اولین بار در دورانی ساخته شد که هنوز انسان خلق نشده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم بزرگداشت سی وچهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درتالار سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی شفیعی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز 16 خرداد سال جاری و شروع ساعت کاری از ساعت 6 صبح تا 13 عصر تاکنون تصمیمی بر تغییر ساعت طرح ترافیک در تهران اخذ نشده است. وی تاکید کرد: تعیین ساعت طرح ترافیک با شورای عالی ترافیک است و در صورت تصمیم بر تغییر ساعت طرح با توجه به تغییر ساعت...

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز 16 خرداد سال جاری و شروع ساعت کاری از ساعت 6 صبح تا 13 عصر تاکنون تصمیمی بر تغییر ساعت طرح ترافیک در تهران اخذ نشده است.

وب‌گاه فرارو

به طور معمول 2 طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.