دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: افتتاحیه‌های جدید شبکه مترو پایتخت در تیر ماه محقق خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آی ملت! از گرانی و تنگدستی چه باک، هنگامی که شما را نه با شهر فرنگ که با جام جم، مشغول کنیم. اما پیش از آن که به روایت جام جم بپردازیم، بشنوید این حکایت شکرریز را. گوش دهید داستان این انگشتربازِ شیدا و پاک باخته را.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته یک مشاور املاک در محله شمیران نو، قیمت خانه‌های این محله نسبت به سال گذشته دوبرابر شده و بازار معاملات مسکن نیز هم‌اکنون در وضعیت رکود قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: اکوایران: به گفته یک مشاور املاک در محله شمیران نو، قیمت خانه‌های این محله نسبت به سال گذشته دوبرابر شده و بازار معاملات مسکن نیز هم‌اکنون در وضعیت رکود قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

ما تصور می‌کنیم توریسم در ترکیه بی بند و بار است؛ ضرورتاً اینطور نیست. در ترکیه بخشی به نام توریسم محجبه (گردشگری حلال) وجود دارد؛ این بخش برای کشورهای مسلمان است، همان‌ها که قصد دارند در یک فضای سالم و همراه با خانواده بروند.

وب‌گاه گسترش

به گفته یک مشاور املاک در محله شمیران نو، قیمت خانه‌های این محله نسبت به سال گذشته دوبرابر شده و بازار معاملات مسکن نیز هم‌اکنون در وضعیت رکود قرار دارد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه اکثر معابر بزرگراه‌های پایتخت خلوت است، گفت: احتمال تصادفات به دلیل افزایش سرعت توسط برخی از رانندگان بیشتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام موسوی فرد گفت: اگر حجاب مهم نیست چرا انقدر در جهان برای برداشتن آن تلاش می شود اگر بناست آزاد باشد چرا در دانشگاه های فرانسه اجازه حجاب نمی دهند؟ بی حجابی آسیب هایی در جامعه می گذارد. مسئولین و مردم از خواب بیدار شوید. تذکر زبانی بسیار مهم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اینکه دسترسی به هر هدفی بدون در نظرگرفتن امکانات و محدودیت‌های پیش روی آن، ممکن نیست، بدیهی‌تر از آن است که نیاز به استدلال داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه اهواز خطاب به مسئولین گفت: وسیله ایاب و ذهاب خیلی قیمت بالایی دارد. هفته گذشته بلیت هواپیما تا حدود 3 میلیون تومان نیز رسید که برخورد قاطع می خواهد. بیش از قبل باید بر قیمت‌ها نظارت شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه اهواز گفت: باید توجه کنیم بی حجابی امنیت، آرامش، عشق و محبت کانون خانواده را به مخاطره می اندازد. بی توجهی به رعایت حریم، محبت خانواده را خدشه دار می کند. مهم است که انسان توجه کند.

وب‌گاه عصر ایران

موسوی‌فرد امام جمعه اهواز گفت: اگر حجاب مهم نیست چرا انقدر در جهان برای برداشتن آن تلاش می شود اگر بناست آزاد باشد چرا در دانشگاه های فرانسه اجازه حجاب نمی دهند؟ بی حجابی آسیب هایی در جامعه می گذارد. مسئولین و مردم از خواب بیدار شوید. تذکر زبانی بسیار مهم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شخصیت‌های بزرگ و ارزشمندِ تاریخی، نظیر دانشمندان، علما و رهبران سیاسی چه در حیاتشان و چه پس از مرگشان همواره محل رجوع افراد بوده و بسیاری در پی آن هستند تا از طریق آرا و افکار این چهره‌های شاخص و تراز، نوعی پشتوانه معرفتی و علمی برای نظرات خویش بنا کنند. در سال‌های اخیر یکی از اشخاصی که همواره تلاش شد مورد مصادره به مطلوب برخی جریانات سیاسی و اجتماعی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه‌هایی همچون «حج در آیینه قرآن و ادب» و «کارتون موزه و معلولیت» خردادماه در نگارخانه‌ها و گالری‌های پایتخت برپا هستند.