دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

نوزاد پسر به علت نارسی شدید فوت و نوزاد دختر با وضعیت بالینی نامساعد در بخش ویژه با اتصال به دستگاه تحت مراقبت قرار می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

نوزاد پسر به علت نارسی شدید فوت و نوزاد دختر با وضعیت بالینی نامساعد در بخش ویژه با اتصال به دستگاه تحت مراقبت قرار می‌گیرد.

وب‌گاه الف

روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان چابهار در پی فوت 2 نوزاد در بیمارستان امام علی (ع) چابهار، ماجرا را توضیح داد‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز در فضای مجازی کلیپی با عنوان تشخیص اشتباه پزشکان بیمارستان چابهار مبنی بر فوت 2 نوزاد تازه متولدشده اهل شهرستان زرآباد منتشر شد، در این ویدئو عنوان شده است، نوزادان دوقلویی که شب گذشته در بیمارستان امام علی (ع) چابهار متولد شدند بنا به تشخیص اشتباه پزشکان فوت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از ویشکا آسایش در سن 18 سالگی منتشر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز در فضای مجازی کلیپی با عنوان تشخیص اشتباه پزشکان بیمارستان چابهار مبنی بر فوت 2 نوزاد تازه متولدشده اهل شهرستان زرآباد منتشر شد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد زیدآبادی در یادداشتی نوشت: در کشور ما برخی افراد اعتقاد به امور متافیزیکی را مترادف نفی و انکار اصول بدیهی عقلانیت بشر تلقی می‌کنند و خواهان اداره کشور بر همین مبنا هستند. این نگرش از منظری الهیاتی نیز خرافه به حساب می‌آید و به‌خصوص راه را بر طرح هر نوع ادعای کذب و سست و بی‌پایه و ضدعقلانی در سطوح مختلف اداره کشور می‌گشاید و جامعه را به فساد و تباهی کامل می‌کشاند.

وب‌گاه عصر ایران

زیدآبادی نوشت: در کشور ما برخی افراد اعتقاد به امور متافیزیکی را مترادف نفی و انکار اصول بدیهی عقلانیت بشر تلقی می‌کنند و خواهان اداره کشور بر همین مبنا هستند. این نگرش از منظری الهیاتی نیز خرافات به حساب می‌آید و به‌خصوص راه را بر طرح هر نوع ادعای کذب و سست و بی‌پایه و ضدعقلانی در سطوح مختلف اداره کشور می‌گشاید و جامعه را به فساد و تباهی کامل می‌کشاند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد ترافیک کمتر در معابر اصلی و بزرگراهی بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: امروز شاهد ترافیک کمتر در معابر اصلی و بزرگراهی بودیم.

خبرگزاری تسنیم

مسعود آب‌پرور از روایت عاشقانه تاریخی همراه با فضای مذهبی می‌گوید که ماه صفر میهمان خانه‌های مردم می‌شود. در عین حال اندیشه فولادوند و حمیدرضا آذرنگ به فیلمنامه خوب این سریال اشاره می‌کنند که مخاطبان بسیاری پیدا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در مورد بنای کعبه در تاریخ مطالبی عنوان شده که نشان می‌دهد حضرت ابراهیم علیه السلام اولین کسی نبود که خانه کعبه را بنا کرد؛ بلکه کعبه اولین بار در دورانی ساخته شد که هنوز انسان خلق نشده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام سجاد (ع) فرموده‌اند: هرکس مردم را عیب جویی کند و عیوب آنان را بازگو نماید و سرزنش کند، دیگران او را متهم به آنچه در او نیست می‌کنند.