دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید دارد که سیره و گفتمان امام خمینی (ره) همواره بایستی سند و چشم‌انداز راهبردی مبارزه با نظام سلطه و چراغ راه ملت و مسئولان جمهوری اسلامی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: در حالی که احتیاط جبرانی، کاملاً در دامنه‌ی ورعِ فقیهانه قرار می‌گیرد، احتیاط تأدیبی، مرزهای فقه را در می‌نوردد و دیوار میان فقه و اخلاق را برمی‌دارد. برخلاف احتیاطِ جبرانی که مربوط به وضعیتی دو حالته است، احتیاط تأدیبی، طیفی است و می‌تواند دارای درجات و مراتب باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع)، پوستر «یک تکه از بهشت» به همت خانه طراحان انقلاب اسلامی تولید و منتشر شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات به نشر از آغاز به کار رویداد کتاب محور «قلم گاه» با نگاه جدیدی به کتاب و مسابقات کتابخوانی توسط انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین قدم برای مطالعه پیرامون حضرت امام رضا (ع) آشنایی با منابع منتشر شده درباره آن حضرت است که در گزارش زیر گردآوری شده است.

خبرگزاری تسنیم

صحنه مراسم نماز بارانِ "ولایت عشق" با 3000 هنرور فیلمبرداری می‌شد، پایِ مهدی فخیم‌زاده آسیب دید؛ معجزه‌ای که فرخ نعمتی بازیگر نقش امام رضا (ع) هنوز با گفتنش حلقه‌ای از اشک در دیدگانش شکل می‌گیرد و محمد صادقی که نقش مأمون عباسی را ماندگار می‌داند.

خبرگزاری تسنیم

عشق و ارادت هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی به امام علی ابن موسی الرضا (ع) همواره در آثار هنری خلق‌شده از سوی آنها تبلور یافته است.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت گفت: خشم منشاء بسیاری از تصادفات است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) با صدور اطلاعیه ای برنامه های سی و چهارمین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار منطقه 14 تهران از رفع مشکل روشنایی بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع)، پوستر «یک تکه از بهشت» به همت خانه طراحان انقلاب اسلامی تولید و منتشر شد.