پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

کتاب «آتش فتنه» نوشته زهره یزدان پناه توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: «بیشترین تصادفات بزرگراهی شهر تهران در معبر آزادگان روی می‌دهد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حجم کم ترددها و خلوتی معابر خبر داد.

خبرگزاری مهر

یک نویسنده و پژوهشگر حوزه ادبیات پایداری می گوید در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، کسی را انتخاب کنیم که دست در دست بیداد نسپارد و مستکبران را تاب نیاورد.

خبرگزاری تسنیم

کلام امام علی (ع) گویای آن است کسانی که فرصت‌های زودگذر را با خوش باوری یا ضعف در برابر دشمن از دست می‌دهند، همچون کفتار به خواب می‌روند و در خانه خود به دام می‌افتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در مراسم اربعین شهدای خدمت که روز چهارشنبه با حضور دانشگاهیان دانشگاه تهران در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، به دو خوانش متفاوت از دین اسلام اشاره کرد و گفت: یکی خوانش اموی و یکی خوانش نبوی است؛ در حالی که بین قرائت نبوی و علوی هیچ تفاوتی وجود ندارد، اما خوانش اموی بر خلاف قرائت و بیان پیامبر (ص)، اسلام را تفسیر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در مراسم اربعین شهدای خدمت که با حضور دانشگاهیان در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و با اظهار امیدواری نسبت به اینکه دانشگاهیان ادامه‌دهنده راه شهدا و امام شهدا تحت رهبری مقام معظم رهبری باشند، بیان داشت: در پی حادثه تلخی که برای هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امام موسی بن جعفر (ع) در چند فراز ماجرای غدیر را شرح داده‌اند. در بخش ابتدایی کلامشان به معرفی امام علی (ع) می‌پردازند و به مخاطبان لزوم پایبندی به ولایت ایشان را گوشزد می‌کنند. در بخش‌های بعد، جریان غدیر را از نگاه افرادی که نسبت به این واقعه غرض دارند، مورد بررسی قرار داده‌اند و آیات 8 و 9 سوره بقره را، مبنی بر اینکه خدا از دل‌های مغرضان آگاه...

وب‌گاه خبر آنلاین

مجموعه مستند «مهمان علی» از شبکه های مختلف سیما روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازداشت و محاکمه امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو، و انتشار شایعاتی مبنی بر آزادی او، موجی از بازنشر عکس‌های کمتر دیده شده از این خواننده را در فضای مجازی به راه انداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه مشرق نیوز

این نوع حرکت اجتماعی در جهت یک شخصیت دینی مانند امام علی (ع) در دنیا نظیر ندارد و چقدر جای این چنین جشن‌هایی در جامعه ما خالی بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی در 23 شهریور 84، فرمانده سابق نیروی انتظامی، یکی از جوان‌ترین ژنرال‌های ایران‌زمین، کلید اتاق شهرداری تهران را تحویل گرفت، تهران برهه‌ای از آشفته‌ترین دوران مدیریتی خود را پشت تجربه کرده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به مبادله زندانیان، گفت: افرادی که در مبادله با حمید نوری آزاد شدند، مجرمانی بودند که برابر قوانین جمهوری اسلامی محکوم شده بودند و با احزار مجرمیت در زندان به سر می‌بردند که بعد از فراهم شدن شرایط انتقال زندانیان، به کشور خود بازگشتند؛ پس بحث تبادل نبوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره جزییات پرونده حمید نوری، آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال و مقابله با ساختارهای فسادزا چ توضیحاتی ارائه داد.