پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو_ امروز از ساعت 16 تا 22 همچون سال گذشته مهمانی 10 کیلومتری ویژه روز «عید غدیر خم» در مسیری از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع) برگزار می‌شود. اهالی پایتخت ایران عزیز اسلامی در این جشن بزرگ مهمان این ضیافت آسمانی هستند. ضیافتی که یادآوری عهد امامت و ولایت مردم شریف و امت عظیم اسلام است. دوربین‌های چندین رسانه مختلف از جمله خبرگزاری دانشجو، به پوشش جشن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب تأکید کردند: بنابراین هر کس علاقه‌مند به ایران قوی است باید در انتخابات شرکت کند و هر کس معتقد به لزوم حمایت از نظام جمهوری اسلامی است، باید در این زمینه اهتمام مضاعف داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سرافرازی در انتخابات را در گرو مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح خواندند و گفتند: علت اصرار و تأکید بر مشارکت چشمگیر در انتخابات این است که مهمترین اثر مشارکت بالا، سرافرازی جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه فرارو

«از ساعت هشت صبح روز سه شنبه پنج تیرماه نیز تردد در طول خیابان آزادی، خیابان انقلاب و دماوند ممنوع است. اما تردد تا ساعت 14 به صورت شمالی و جنوبی و بالعکس برای شهروندان آزاد خواهد بود و از ساعت 14 به بعد تا پایان مراسم، معابر عمود بر خیابان آزادی، انقلاب و دماوند نیز به طور کامل مسدود خواهد شد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پیاده روی جشن غدیر در تهران را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «علی از زبان علی (ع)» با استقبال از سوی مخاطبان از 100 هزار نسخه گذشت. این اثر از سوی نشر معارف منتشر و عرضه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرچم عید سعید غدیر خم بر فراز آسمان حرم مطهر امام علی علیه‌السلام در نجف اشرف به اهتزاز درآمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرچم عید سعید غدیر خم بر فراز آسمان حرم مطهر امام علی علیه‌السلام در نجف اشرف به اهتزاز درآمد.

وب‌گاه تابناک

جشن غدیر شب گذشته در حرم امام علی علیه‌السلام برگزار شد و زائران و خادمان حرم علوی با شاخه گل‌های طبیعی با نوای لبیک یا علی به سوی ضریح مولا حرکت کردند.

وب‌گاه فرارو

اعمال مخصوص شب و روز عید غدیر خم به همراه فضیلت ها، نماز، روزه و دعا‌های این روز در این مطلب آماده شده است.

وب‌گاه فرارو

عید غدیر، یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان، یادآور واقعه‌ای عظیم در تاریخ اسلام است. در این روز مبارک، پیامبر اکرم (ص) به دستور خداوند متعال، حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین و امام مسلمین معرفی کردند.

وب‌گاه فرارو

روز عید غدیر خم مصادف با هجدهم ذی‌الحجه روز منصوب شدن امام علی (ع) به جانشینی حضرت محمد (ص) است.