جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از استقرار بیش از 100 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در مسیر مراسم «مهمانی 10 کیلومتری غدیر» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاربران شبکه های اجتماعی شایعاتی مبنی بر آزادی امیر تتلو به مناسبت عید غدیر بیان کرده اند کاربران شبکه های اجتماعی شایعاتی مبنی بر آزادی امیر تتلو به مناسبت عید غدیر بیان کرده اند به گزارش عرشه آنلاین، این روزها صحبت هایی درباره آزادی تتلو در روز عید غدیر به گوش می رسد که البته وکیل امیر حسین مقصودلو، احتمال آزادی موکل خود را در روز عید غدیر را رد می کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پیاده روی جشن غدیر در تهران را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به مناسبت عید غدیر و پیاده روی 10 کیلومتری تردد در بعضی از خیابان های تهران ممنوع شد به مناسبت عید غدیر و پیاده روی 10 کیلومتری تردد در بعضی از خیابان های تهران ممنوع شد به گزارش عرشه آنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت هشت صبح روز سه شنبه پنج تیرماه نیز تردد در طول خیابان آزادی، خیابان انقلاب و دماوند ممنوع است.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش ساعت کاری خطوط درون شهری در روز سه‌شنبه همزمان با عید سعید غدیرخم تا ساعت 23 خبر داد و گفت: سرویس‌دهی در همه خطوط مترو از آغاز تا پایان جشن بزرگ مردمی غدیر نیز رایگان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تنها امید این است که این‌بار درس خوبی از نتایج انتخابات بگیرند و برای همیشه این تصور را که می‌توان مردم را از حیات سیاسی و اجتماعی حذف کرد از ذهن خود بیرون کنند، چون مردم حذف شدنی نیستند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش ساعت کاری خطوط درون شهری در روز سه‌شنبه هم‌زمان با عید سعید غدیرخم تا ساعت 23 خبر داد و گفت: «سرویس‌دهی در همه خطوط مترو از آغاز تا پایان جشن بزرگ مردمی غدیر نیز رایگان است.»

خبرگزاری تسنیم

یکی از معیارهایی که انسان را برای رسیدن به شناخت حق کمک می‌کند، شناخت افراد و گروه‌هایی است که خود را در سوی میدان حق می‌دانند. در عصر حاضر به دلیل وجود ابزار رسانه، راحت‌تر می‌توان به معیارهای حق دست یافت.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت هشت صبح روز سه شنبه پنج تیرماه نیز تردد در طول خیابان آزادی، خیابان انقلاب و دماوند ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت هشت صبح روز سه شنبه پنج تیرماه نیز تردد در طول خیابان آزادی‌، خیابان انقلاب و دماوند ممنوع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا محمد نژاد ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعید غدیر خم گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تمهیدات و تدابیر لازم را به‌منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان و شرکت‌کنندگان در «مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر» که روز سه‌شنبه 5 تیرماه 1403 از میدان آزادی تا خیابان دماوند، محدوده بزرگراه امام علی (ع) برگزار می‌شود، در نظر گرفته است. وی تصریح...

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده روی بزرگ ویژه روز عید غدیر در پایتخت را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

اسماعیل امینی در آستانه فرارسیدن عید غدیر خم، تازه‌ترین سروده خود را به آستان مقدس امیرالمؤمنین، امام علی (ع) تقدیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده روی بزرگ ویژه روز عید غدیر در پایتخت را به شرح ذیل اعلام کرد. ممنوعیت توقف از ساعت 24 دوشنبه مورخه 4 تیرماه توقف کلیه وسایل نقلیه در طول خیابان آزادی، خیابان انقلاب و خیابان دماوند ممنوع است. محدودیت‌های تردد از ساعت 8 صبح سه شنبه 5 تیرماه (روز عید غدیر) تردد...