پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه فرارو

روز عید غدیر خم مصادف با هجدهم ذی‌الحجه روز منصوب شدن امام علی (ع) به جانشینی حضرت محمد (ص) است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: همین برجام که می‌گویند بد است؛ الان هم به دنبال حل کردن برجام هستند. با موانعی که ایجاد شد نگذاشتند و این اختلافات باعث شد که حل نشود.

وب‌گاه الف

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه‌ی دنیا اعتراف دارند که نتیجه‌ی انتخاباتِ روز جمعه آن‌چیزی است که مردم انتخاب می‌کنند و مردم تعیین‌کننده هستند. همه قبول دارند که جمهوریتِ نظام خودش را به رخ جهانیان می‌کشد.

خبرگزاری تسنیم

کینه مهاجران و اشتباه استراتژیک انصار عاملی شد که حکومت اسلامی در دست افرادی بیفتد که این جایگاه برای آن‌ها ساخته نشده بود.

خبرگزاری تسنیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه‌ی دنیا اعتراف دارند که نتیجه‌ی انتخاباتِ روز جمعه آن‌چیزی است که مردم انتخاب می‌کنند و مردم تعیین‌کننده هستند. همه قبول دارند که جمهوریتِ نظام خودش را به رخ جهانیان می‌کشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حماسه پد خندق، اوج ایثار و از خودگذشتگی دلیر مردان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برند اسمگ یکی از قدیمی ترین و لوکس ترین برند های تولید لوازم خانگی برقی و غیر برقی در دنیا بوده که طرفداران زیادی از سر تا سر جهان به خصوص ایرانیان دارد. از گذشته تا به الان نام بسیار زیبای برند اسمگ در کنار شیک بودن و کیفیت بالا شنیده می شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات این معاونت در جشن 10 کیلومتری غدیر را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده روی بزرگ ویژه روز عید غدیر در پایتخت را به شرح ذیل اعلام کرد. ممنوعیت توقف از ساعت 24 دوشنبه مورخه 4 تیرماه توقف کلیه وسایل نقلیه در طول خیابان آزادی، خیابان انقلاب و خیابان دماوند ممنوع است. محدودیت‌های تردد از ساعت 8 صبح سه شنبه 5 تیرماه (روز عید غدیر) تردد...

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران جزئیات خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل شهر تهران در روز جشن عید غدیر را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جعفری، مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران پیرامون اقدامات این معاونت در جشن 10 کیلومتری غدیر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی که با ستاد غدیر برای برگزاری جشن 10 کیلومتری غدیر به عمل آمد، با تدبیر معاونت خدمات شهری و مناطق 22 گانه 2200 نیروی پاکبان قبل از مراسم در مسیر جشن مستقر می‌شوند و کار نظافت و پاکسازی مسیر جشن را قبل، همزمان و بعد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران جزئیات خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل شهر تهران از جمله خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی و شرکت بهره‌برداری متروی تهران را به شرح زیر به اطلاع عموم شهروندان تهرانی می‌رساند: اطلاعیه * «روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ضمن تبریک دهه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از جرای تمهیدات ترافیکی پیاده روی جشن غدیر در تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از جرای تمهیدات ترافیکی پیاده روی جشن غدیر در تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان، کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: وظیفه ما این است که مشکل همه مردم را حل کنیم و شرط آن این است که؛ عده‌ای فکر نکنند عقل کل هستند، مملکت مال همه است و حق ندارند زور بگویند و از چیزی که خوششان نیایند برچسب ضدانقلاب و ولایت بزنند.