پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه فرارو

اصغر جهانگیر در رابطه با پرونده «حمید نوری» با بیان اینکه شاهد تحقق اراده حاکمیت و سیستم قضایی جمهوری اسلامی در بازگرداندن وی بودیم، گفت: اعتقاد داریم «حمید نوری» بدون ارتکاب جرمی و صرفا با گزارش‌های گروه منافقین دستگیر شده بود که با همکاری قوه قضاییه و وزارت امور خارجه به ایران بازگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از حضور مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری بر سر مزار رئیس جمهور فقید ایران منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

مشاور اقتصادی پزشکیان، گفت: مهم‌ترین راه جبران کسری دولت، حذف بسیاری از هزینه‌های غیرضروری دولت است؛ بسیاری برگ و بال و شاخه‌های دولت و نهاد‌های اضافی در کشور داریم که مردم بود و نبودشان را احساس نمی‌کنند و حتی نبودنشان برای مردم فراغت خاطر بیشتری را ایجاد می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم تا از همه قومیت‌ها، گروه‌ها و مذاهب برای ارتقا و رشد این مملکت استفاده کنم.

وب‌گاه تابناک

سومین سال مهمونی 10 کیلومتری غدیر با حضور اقشار مختلف مردم از حد فاصل بزرگراه امام علی (ع) تا میدان آزادی تهران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در عید سعید غدیر در دیدار هزاران نفر از هموطنان، واقعه غدیر را زمینه‌ساز استمرار حاکمیت اسلامی و تداوم الگوی زیست اسلامی برشمردند و با اشاره به برخی فضائل امیرمومنان‌(ع)، تاکید کردند: مردمی بودن نظام اسلامی و اعتقاد به تاثیر حضور فردفرد مردم در سرنوشت کشور را از مولای خود آموخته‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر رضا علایی یکی از اعضای تیم اقتصادی مسعود پزشکیان است. او فارغ‌التحصیل ام‌بی‌ای شریف است و در عین حال تحصیلات خود را در سطح دکترا در رشته سیاستگذاری عمومی در موسسه نیاوران به پایان رسانده است. او از نویسندگان استراتژی صعنتی شریف سال 1381 است؛ استراتژی که در آن مقطع زمانی سروصدای زیادی به پا کرد و ما‌حصل کار مشترک 70 پژوهشگر اقتصادی بود. وقتی از دکتر علایی پرسیدم که آیا بیشتر اعضای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: 8 سال کشور در مسیری بود که رشد اقتصاد آن صفر و منفی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز همان‌ها که رشد اقتصادی کشور را صفر کردند می‌گویند کشور را به ما بسپارید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت روحانی برجام را درست کرد، اینها به برجام بد و بیراه می گویند و خودشان را می کشند که برجام را برگردانند ولی نمی توانند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما از هیچ کشوری ضعیف‌تر نیستیم، ما باید میدانی برای دختران، زنان و جوانان فراهم کنیم که در جامعه شکوفا شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکل ما عمل نکردن به وصیت امام علی است که اگر عمل می‌کردیم این بلاها سرجامعه نمی‌آمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان