سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - شب نوزدهم همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع) و در نخستین شب از لیالی پرفیض قدر، شب زنده داران بوشهری با حضور درپایگاه انتقال خون به نیازمندان خون اهدا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار و مشاهدات رو به افول از حضور در مساجد، روزه گرفتن، و شواهد از پرداخت کمتر خمس و سهم، علایم مستقیم این ادعا هستند، البته برخی افراد در رد این به آمار و شواهد دیگر از جمله مناسک مذهبی ارجاع می‌دهند، مثل پیاده‌روی اربعین، یا زیارت‌های مشهد و جمکران و... البته می‌دانیم که اینها حواشی دین‌داری است و نه اصل آن، به همین علت هم به جز حج، حتی مشابه هیچ کدام از این رفتارها در صدر اسلام نبوده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر بخواهیم درباره میزان تحول دین‌داری مردم اظهارنظر کنیم باید شاخص‌های دقیق‌تری پیدا کرد که از یک سو سنجیدنی باشد و از سوی دیگر معتبر و معرف باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجربن‌عدی متوجه توطئه آنها شد و به اشعث گفت: ای اعور یعنی ای یک چشم، میخواهی امیرالمومنین علیه‌السلام را به قتل برسانی؟ سپس با شتاب به سمت خانه امیرالمومنین علیه‌السلام آمد تا آن حضرت را از توطئه آگاه کند... اما آن وجود مقدس خانه دختر خود ام کلثوم بود و از مسیر دیگری به سمت مسجد رفته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در اعتماد نوشت: جایگاه اسلام در ایران در طول قرون بسیار برجسته بوده است، به‌طوری که تاریخ و فرهنگ و ادبیات و سیاست ایران در این 14 قرن بدون توجه به این عامل مهم قابل تحلیل و فهم نیست.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشت امروز خود به مساله دین در ایران امروز اشاره کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شب قدر، شب لطف و سرازیر شدن رحمت پروردگار است؛ شبی که که تقدیرات الهی بر اساس شایستگی‌ها و میزان ایمان و تقوای افراد مشخص می‌شود.

خبرگزاری میزان

مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در دانشگاه افسری امام علی (ع) با حضور جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح و دانشجویان این مرکز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - رئیس قوه قضائیه گفت: رهبر معظم انقلاب به تاسی از امام خمینی (ره) ادامه دهنده راه امام علی (ع) است.

وب‌گاه مشرق نیوز

«شمع بیت‌المال» عنوان اثر جدید نقاشی حسن روح الامین است که به مناسبت شهادت حضرت امیرالمومنین علیه السلام منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

احیا نگه داشتن شب های قدر فقط مخصوص بزرگترها نمی شود، بلکه تقدیر بچه ها نیز در این شب ها رقم می خورد پس می بایست بدانیم چطور فرزندانمان را برای شب زنده داری و انجام مراسم شب های قدر آماده کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سحرگاه نوزدهم ماه مبارک رمضان، لحظاتی آغاز می شود که ساعات روزهای پایانی عمر پر برکت امام عدالت و انسانیت در جهان مادی ست.

خبرگزاری تسنیم

برنامه رادیویی "سجده سرج" در گفت‌و‌گو با کارشناسان، روایتی متفاوت از جهل مردم کوفه و تنهایی امام اول شیعیان را بیان می‌کند.