جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده روی بزرگ ویژه روز عید غدیر در پایتخت را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمونی 10 کیلومتری غدیر با بیان اینکه مترو تهران در روز مهمونی عید غدیر تا ساعت 23 رایگان است، آخرین جزئیات این برنامه را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمونی ده کیلومتری غدیر با بیان اینکه مترو تهران در روز مهمونی عید غدیر تا ساعت 23 رایگان است، آخرین جزئیات این برنامه را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فعال دینی و فرهنگی در مورد آنچه در مناظرات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پخش می‌شود، نوشت: در اخلاق اسلامی حکم می‌کند که ما از لجن پراکنی، دروغ، افترا، تهمت به دیگران و یا تخریب دیگران و یا کسانیکه مخالف سلیقهی ما و جناح ما هستند از خراب کردن آنان اجتناب کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

به مناسبت عید غدیر مراسمات با شکوه و مختلفی در شهر تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با برگزاری مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر روز سه‌شنبه 5 تیرماه از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع)، تمهیدات شهرداری تهران برای انتقال شرکت‌کنندگان در این مراسم اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد: همزمان با روز عید سعید غدیر خم و برگزاری جشن 10 کیلومتری عید غدیر در تهران آتش‌نشانان نیز به حالت آماده‌باش درآمده و تأمین ایمنی این مراسم را بر عهده خواهند گرفت. جشن عید غدیر از ساعت 17 تا 22 روز سه‌شنبه از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع) برگزار می‌شود، در همین راستا نیز سازمان آتش‌نشانی...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، ابر پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر روی پل غیرهمسطح آغاز در بزرگراه امام علی (ع) و میدان قمربنی‌هاشم در شرق تهران به اهتزار درآمد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب "غدیر، کودک، سرگرمی" تلاش دارد با استفاده از روش سرگرمی و مسابقه اطلاعات مربوط به واقعه غدیر خم را به مخاطبان خود آموزش دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه8 اعلام کرد که اهتزار دو ابر پرچم با عنوان علی، ولی الله (ع) هر یک به متراژ 144 مترمربع در پل آغاز بزرگراه امام علی (ع) در ناحیه سه و میدان قمربنی‌هاشم در ناحیه یک و تعویض 288 پرچم مناسبتی ویژه ایام دهه ولایت در پل‌های غیر همسطح محدوده منطقه از جمله اقدامات اجرا شده معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه در این ایام...

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع اعضای اتاق بازرگانی ایران: آن کاری که در ساخت بزرگراه امام علی رخ داد، حتی به فکرشان نمی‌رسید.

وب‌گاه الف

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد سیاست‌زده محکوم به مرگ است.