سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک مرد جوان در چاقوکشی محله بهارستان به قتل رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسم مولودی در هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از این مصاحبه که برای اولین بار در جماران منتشر می شود، می گوید: امام زندگی معقولی داشت و یک زاهد واقعی بود. غذایشان معتدل بود. اهل افراط و تفریط و مرتاضی نبودند. در حرفهایشان هم خیلی جا وقتی بعضی‌ها می‌خواستند بعضی از افراد را به بهانه سرمایه داری سرکوب کنند، جلوگیری می‌کردند. بخش خصوصی اول انقلاب خیلی سرکوب شد که ایشان سعی می‌کرد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 مرد جوان که به شیشه اعتیاد دارند به جرم سرقت خودرو دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بدون تردید پرداختن به همه ابعاد شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی کاری سترگ و دشوار است که می طلبد سال ها مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

بازیگر قدیمی سریال‌های تلویزیون اعتقاد دارد سریالی در ذهن مخاطب می‌ماند که خوب ساخته شود؛ کارگردانش درام را بشناسد و بداند چگونه باید شخصیت‌پردازی اتفاق بیفتد. همه این اتفاقات زمانی می‌افتد که سریال‌سازی برای تلویزیون مهم باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از چشم نوازی 19000 لاله رنگارنگ در معابر و میادین منطقه 4 خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام جواد محدثی در کتاب «سینای نیاز؛ شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان» به توضیح و تفسیر این ادعیه مخصوص ماه مهمانی خداوند متعال پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیک در معابر شهر گفت: حجم تردد‌ها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران رو به افزایش، ولی روان گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیک در معابر شهر گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران رو به افزایش ولی روان گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح روز سه شنبه پانزدهم فروردین ماه 1402 اظهار داشت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک رابدلیل آغاز به کار ادارات و مدارس در سطح معابر شهر تهران در صبح امروز...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شهر سلطانیه در 37 کیلومتری زنجان یکی از مهمترین آثار باستانی ایران را در خود جای داده است.