چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: توسعه مددکاری اجتماعی در جامعه کار و تولید ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتخابات سومین دوره هیأت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک متحرک روز 17 بهمن‌ماه در موزه امام علی (ع) برگزار شد و اعضای جدید هیأت مدیره این انجمن انتخاب شدند. هیأت مدیره سوم انجمن صنفی طراحان گرافیک متحرک ایران، ضمن تشکر از اعضاء هیأت مدیره دوره دوم و اعضاء انجمن که در مجمع عمومی اخیر شرکت کردند، نتیجه انتخابات خود را به شرح زیر به اطلاع می‌رساند:...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را بررسی کرد و گفت: عابرین پیاده از ترددهای عرضی در معابر بزرگراهی خودداری کنند.

خبرگزاری مهر

در عصر صفویه اندیشمندان نواندیش شیعی مسئولیت غنی سازی نظام و دولت صفوی را بر اساس اندیشه‌های امامیه به عهده گرفتند. همچنین ضروری بود که سایر مناطق شیعه نشین هم به تشکیل حکومتی شیعی فکر کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

متأسفانه بعضی از اهالی سینما نیز به موج تحریم پیوستند و جشنواره فجر را تحریم کردند. عمده آنها کسانی بودند که امسال فیلمی نداشتند، یا اگر در فیلمی بازی داشتند، نقش‌هایشان کوتاه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران وکمیسر اخلاق فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی گفت: در این جهان بزرگ، هر کاری که انجام می شود و هر تصمیمی که گرفته می شود نباید شرایطی ایجاد کند تا عده ای "احساس جدا افتادگی" کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان اینکه عنوان و تیتر نامه اعمال شخص مؤمن، حب علی بن ابی طالب (ع) است، گفتند: باید بکوشیم تا حق شیعه بودن را ادا کنیم و شیعه عملی باشیم نه شیعه لفظی.

وب‌گاه خبر آنلاین

جشن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با اجرای مژده لواسانی همراه با برنامه‌های متنوع در باغ کتاب برگزار شد.

خبرگزاری مهر

کتابخانه امام علی (ع) به مناسبت دهه فجر فردا سه شنبه برنامه قصه‌های نُقلی را ویژه کودکان برگزار می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: بین خطوط حرکت کردن رانندگان باعث می شود نظم ترافیکی ایجاد گردد و از تصادفات و حوادث کاسته شود.

وب‌گاه فرارو

فرشیدی، ارتقا و تامین سلامت جامعه را مهمترین وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و گفت: پیگیری طرح های ارایه شده در این رویداد علمی می تواند موجب کاهش مرگ و میر و افزایش رفاه و سلامت مردم شود.