چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در سفری کوتاه اما پرثمر در روز ولادت حضرت علی (ع) و غیرکاری به پرند در جنوب غرب تهران رفت و به صورت همزمان 10 هزار واحد مسکونی مهر را به مالکان تحویل داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با حضور در شهر جدید پرند، دستور افتتاح رسمی و بهره‌برداری همزمان از 10 هزار واحد مسکونی را صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری دومین انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در چهارمین روز از جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور عوامل این اثر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: امام علی علیه السلام به فرماندار بصره که در یک مهمانی اشرافی شرکت کرده بود فرمود: شما باید به زندگی من نگاه کنید و به هیچ وجه نباید در زندگی تشریفاتی بیفتید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور با حضور در شهر جدید پرند، دستور افتتاح رسمی و بهره‌برداری همزمان از 10 هزار واحد مسکونی را که 6 هزار و 838 واحد آن در شهر جدید پرند احداث شده است، صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت با توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، همه توان خود را به کار گرفته تا از مشکلات و نگرانی‌های مردم گره‌گشایی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری اولین اکران از چهارمین روز از جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور سیدرضا محقق تهیه کننده فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رئیس جمهور به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) با پدر شهیدان احمد، محمود و عباس میر محکم دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

بعد از شروع جنجالی نشست اول در پردیس ملت دومین نشست مربوط به تنها انیمیشن حاضر در جشنواره "بچه‌زرنگ" رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله ایازی گفت: تصور و تلقی بسیاری از مردم این است که بین آنچه که در آموزه های دینی وجود دارد با روندی که امروز حکومت در دستور کار دارد، شکاف و فاصله بسیاری وجود دارد. و دقیقاً امروز یکی از علل دین گریزی جامعه انجام اقداماتی است که ربطی به اسلام و دینداری ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی می گوید: فاصله طبقاتی امنیت ما را متزلزل می کند. با شعار نمی توان مملکت را اداره کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گنجینه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه همزمان با سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) در مشهد افتتاح شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس منابع مستند و معتبر تاریخی، نه فقط شیعیان، بلکه برادران اهل سنت هم در منابع خود ثبت کرده‌اند که امام علی (ع) طی رویدادی شگفت، داخل خانه خدا متولد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: مملکت با شعار اداره نمی شود! درست است بعضی مسئولان در رفاه باشند ولی این همه مردم محروم وجود داشته باشد؟