چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

در سالروز ولادت امام علی (ع)، مراسم جشنی با حضور برخی از شخصیت‌های فرهنگی ایتالیا، شیعیان لبنان، مصر، افغانستان، پاکستان و ایرانیان مقیم ایتالیا به همراه اعضای سفارت کشورمان برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم پر ستاره ایفاسرام اردکان در یک بازی بسیار مهم‌موفق به شکست فولاد سیرجان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز شنبه 15 بهمن در مراسم افتتاح 29 پروژه. زیربنایی و روبنایی با اعتبار حدود 150 میلیارد تومان در شهر پرند در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امروز در جریان بازدید رییس جمهور و نماینده شهرستان بیش از 6 هزار و 800 واحد مسکونی مهر باقیمانده پرند تکمیل و افتتاح شد. وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه در پرند بیش از 9 هزار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سارقان خودروی زانتیا وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند، اقدام به فرار کردند اما یکی از آنها در جریان تعقیب گریز با شلیک پلیس و دیگری در تصادف با خودرو جان باخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: بی‌تردید امام علی (ع) مظلوم‌ترین شخصیت عالم است، یکی از ابعاد این مظلومیت بزرگ و دردناک این است که تجربه حکومت کوتاه ایشان چندان مورد توجه پیروان آن بزرگ قرار نمی‌گیرد و گویی پیروی از ایشان را فقط در اظهار عشق و ارادت خلاصه می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با اجرای مژده لواسانی همراه با برنامه‌های متنوع در مجموعه علمی و فرهنگی باغ کتاب برگزار شد. این برنامه در فضایی شاد و پر نشاط با بخش‌های مختلف مانند قصه‌خوانی، بازی، نقالی، خوشنویسی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها و اهدای جایزه همراه بود. این جشن روز جمعه 14 بهمن از ساعت 18 با اجرای مژده لواسانی آغاز شد و تا 20:30...

خبرگزاری مهر

در دهه فجر انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع)، 29 طرح روبنایی و زیربنایی شامل مدرسه، فضای ورزشی، بازارچه، پارک و غیره با اعتبار 150 میلیارد تومان در پرند افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

جشن میلاد حضرت علی (ع) با برنامه‌هایی از جمله قصه‌خوانی، نقالی، برنامه‌های علمی و خوشنویسی برای کودکان در باغ کتاب برپا شد. کتیبه‌ای مزین به 1467 یاعلی، در این برنامه رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وجود بار ترافیکی در معابر اصلی شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با اجرای مژده لواسانی همراه با برنامه‌های متنوع امروز در باغ کتاب برگزار شد.