چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی می گوید: فاصله طبقاتی امنیت ما را متزلزل می کند. با شعار نمی توان مملکت را اداره کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضوی گفت: حضور مددکاران اجتماعی برای کاهش آسیب‌های فردی و اجتماعی به عنوان یکی از نیاز‌های مشهود جامعه امروز شناخته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - تالار مرکزی کرمان که از آن به عنوان یکی از 15 طرح مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد می شود و شروع ساخت آن به سال 88 باز می گردد روز شنبه همزمان با روز میلاد امام علی (ع) توسط سکاندار این وزارتخانه به بهره برداری رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: محقق و پژوهشگر نهج البلاغه و علوم دینی با تأکید بر اینکه حضرت علی (ع) با کوچک ترین تعدی نسبت به بیت المال برخورد می کردند، گفت: در موضوع مولدسازی اموال دولت، قصد دارند قانون منع تعقیب را تصویب کنند تا اگر هم تخلف فرد یا افرادی اثبات شود، کسی جرأت تعقیب و پیگیری نداشته باشد، این اقدام بسیار نگران کننده و فسادزا است و در تاریخ جمهوری اسلامی همیشه خواهد ماند که یک چنین اتفاقی...

خبرگزاری تسنیم

با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی "تالار مرکزی شهر کرمان" به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی هنری کرمان پس از 13 سال افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی امروز (شنبه 15 بهمن ماه) در چهارمین روز از دهه فجر و سالروز میلاد مولای متقیان امام علی (ع) در آئین بهره برداری و افتتاح از پروژه‌های جدید بیمارستان 64 تخت‌وخوابی امام رضا (ع) شهرستان میامی اظهار داشت: 2000 پروژه بهداشتی در چند ماه آینده در کشور افتتاح خواهد شد. وی افزود: به دنبال این هستیم که هزینه خدمات بستری به حداقل رسیده و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه مصادف با روز میلاد امیرالمومنین علی (ع) و در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با حضور در شهر جدید پرند دستور افتتاح همزمان 6 هزار و 838 واحد مسکونی و 29 پروژه خدماتی و عمرانی روبنایی و زیربنایی مرتبط در این منطقه را صادر کرد. در این مراسم همچنین حدود 3 هزار و 162 واحد مسکونی روستایی نیز به شکل همزمان در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز مرد شاعران کشورمان شعر‌هایی سروده اند.

خبرگزاری مهر

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه گفت: مهمترین اقدام برای تقویت و تثبیت نظام و خروج از برخی از بن بست‌ها و گشایش گره‌های برخی امور، اقدام مشترک بین بخشی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط زندگی در چادر و شرایط زندگی بسیار متفاوت است، تمامی امکانات سپاه اعم از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی، سازمان بسیج سازندگی را برای حل مشکلات مردم بسیج استفاده کنیم.

خبرگزاری تسنیم

زندگانی پیامبر صلی‌الله علیه و آله و اهل‌بیت وحی سرشار از معجزات و کرامات است. به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علیه‌السلام 4 معجزه از معجزات آن حضرت را می‌خوانید.

خبرگزاری ایرنا

پرند - ایرنا - رییس جمهور بعد از افتتاح بیش از 10 هزار واحد مسکونی بطور همزمان در سراسر کشور از شهر جدید پرند با حضور در مراسم اعتکاف مسجد جامع امام علی علیه السلام حاضر و در مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزان شرکت کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

رییس جمهور در سالروز ولادت امام علی (ع) و چهارمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت همزمان 10 هزار واحد مسکونی را در سراسر کشور افتتاح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت علی علیه السلام کلید 6838 واحد مسکونی با حضور آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور در شهر پرند تحویل خریداران شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در سالروز ولادت امام علی (ع) و چهارمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت همزمان 10 هزار واحد مسکونی را در سراسر کشور افتتاح کرد.