چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور اظهار کرد: انشالله تحویل این واحدها مقدمه ای برای تکمیل دیگر واحدهای باقی مانده مسکن مهر باشد؛ مردم بدانند کار به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، مولد سازی معادن را گامی موثر برای ارتقای بهره‌وری، تولید ثروت ملی و کنترل سطح تورم عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: امروز با حضور رئیس جمهور در شهر پرند 6838 واحد مسکونی در پرند و حدود 300 واحد در سراسر کشور، در کل حدود 10 هزار مسکن به مردم تحویل داده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهور در سالروز ولادت امام علی (ع) و چهارمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت همزمان 10 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور را افتتاح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادعای مقاله حاضر این است که اگرچه در موارد متعددی کلمه «علی» در قرآن کریم به معنای «عالی و بلندمرتبه» به کار رفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در این گزارش به روایات تاریخی 5 نویسنده و فقیه بزرگ شیعه و 8 مورخ و عالم اهل سنت درباره ولادت امیر مومنان حضرت علی (که درود خدا بر او باد) می پردازیم.

وب‌گاه ورزش سه

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس مرتضی اکرمی با تجربه بازی حساس شهداب و هراز را سوت می‌زند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت سالروز ولادت امام علی (ع) دو نسخه از قرآن به خط کوفی برای نخستین بار در موزه ملک رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

در این مطلب نگاهی داریم به پنج عنوان از بهترین اشعار در وصف امیرالمومنین (علیه السلام).

خبرگزاری تسنیم

آیت الله علی صفایی حائری درباره امیرالمومنین علی (ع) 3 کتاب ویژه دارد که توسط انتشارات لیله القدر منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

شهر ری - ایرنا - مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار شد.

خبرگزاری مهر

حضرت امیر (ع) یگانه روزگار در سخنوری و ایراد گفته‌های نغز، حکمت آمیز و پرمعنا بودند و از توانایی بی مانندی در سخن سرایی، خطابه و شعر برخوردار.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان در نماز جمعه مسجد مکی گفته بزرگترین مشکل نظام است است که درهای انتقاد بسته شده است. این در حالی است که بهترین نظام در دنیا نظامی است که در آن آزادی بیان باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با دومین روز از دهه فجر، نخستین محفل ادبی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.