چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عرشه آنلاین

محیا واحدی از اعضای جمعیت امام علی (ع) آزاد شد

خبرگزاری تسنیم

دروازه‌بان پرسپولیس با سرمربی تیم آلومینیوم اراک به گفت‌وگو پرداخت و رحمتی با سنگربان شماره یک تیم ملی شوخی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل ارشاد استان تهران گفت: جشنواره خوشنویسی رضوی بستر فرهنگ سازی برای یک جریان است و آثار آن با اهداف جشنواره خلق می‌شود.

خبرگزاری مهر

اصفهان - آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید با تاکید بر نقش مردم در حفظ دین، گفت: مردمی که انقلاب کردند و جنگ هشت ساله را با دادن شهید، جانباز و اسیر به پیروزی رساندند، ستون دین هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: امین اشرفی مدیر پردیس تئاتر تهران ضمن ارائه برنامه‌های این مجموعه درباره ویژگی‌های نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده است، توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس صدا و سیما اعتقاد دارد که برای کارهای فاخر و الف ویژه‌ای همچون سریال «حضرت موسی (ع)» نمی‌توان زمان شروع تولیدش را به طور قطعی اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

دو دیدار مهم روز نخست هفته هجدهم لیگ برتر می تواند معادلات صدر را تغییر دهد به شرط این که پرسپولیس نتیجه ای غیر از پیروزی کسب کند و سپاهان برابر حریفش به برتری برسد.

خبرگزاری تسنیم

چهار دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار خواهد شد و در مهمترین بازی‌ها پرسپولیس میزبان آلومینیوم است، سپاهان و گل‌گهر به مصاف هم می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام سید محمدرضا واحدی گفت: پدرم به لطف ائمه اطهار در پیرامون مقام حضرت سکینه و آستانه مقدس ایشان نام 25 خیابان را عوض کرد. خیابان معاویه بن ابی سفیان را به خیابان علی بن ابی‌طالب تبدیل کرده بود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در روزهای بارانی خبر داد و وضعیت ترافیکی صبح امروز تهران را تشریح کرد.