چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است و همه توان و تلاش خود را به کار گرفته تا شرایط را به نفع مردم بهبود بخشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی در مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و میلاد امیرالمومنین علی (ع) در شرکت رفاه‌گستر تأمین اجتماعی، گرامیداشت روز‌های تاریخی در سرنوشت یک ملت را به عنوان توصیه قرآنی مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: روز‌های 12 و 22 بهمن از ایام الله هستند؛ چرا که در این روز‌ها تحولی بنیادین و فصلی جدید در تاریخ ملت گشوده شد و امام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرتیپ حاجیلو گفت: ارتش، با تمام توان و به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی به مردم خوی با توزیع مواد غذایی، اهدای چادر، و وسایل گرمایشی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باغ کتاب به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر رویداد عمومی خوشنویسی کتیبه برگزار می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.

وب‌گاه فرارو

ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با نظر ریکاردو ساپینتو، استقلال با ترکیب علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری به مصاف مس کرمان می‌رود. مس نیز امروز با ترکیب آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، علی تهامی، محمد ستاری، معین عباسیان، احمد نصیری، جورج برایم کنده نوگیرا، علیرضا قادری، رنان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از اولویت ها توجه به درمان بازنشستگان است. در پرداخت مستمری‌ها نیز همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و تلاش خواهیم کرد که در پرداخت حقوق‌ها مشکلی پیش نیاید.

خبرگزاری مهر

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی از رایگان بودن بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی هم‌زمان با فرارسیدن 13 رجب و روز پدر خبر داد.