چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

حضرت امیر (ع) یگانه روزگار در سخنوری و ایراد گفته‌های نغز، حکمت آمیز و پرمعنا بودند و از توانایی بی مانندی در سخن سرایی، خطابه و شعر برخوردار.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان در نماز جمعه مسجد مکی گفته بزرگترین مشکل نظام است است که درهای انتقاد بسته شده است. این در حالی است که بهترین نظام در دنیا نظامی است که در آن آزادی بیان باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با دومین روز از دهه فجر، نخستین محفل ادبی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه یکی از دغدغه اصلی امیر المومنین (ع) مردم بود گفت: این امام بزرگ با کردارش به ما آموخت که گره گشایی از کار مردم از نماز اول وقت واجب تر است.

وب‌گاه فرارو

نخستین و شاید خبرسازترین رخداد هفته جاری ماجرای حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران بود اما بعد از این رخداد، اقدامات تنش‌زای باکو علیه تهران موجب شد که حتی بیشتر از خود حادثه حمله به سفارت، گام‌های ضدایرانی باکو در کانون توجهات رسانه‌ها و افکار عمومی ایرانی قرار بگیرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: پرونده کاوه رضایی به کمیته انضباطی رفته و منتظر رای کمیته انضباطی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های رادیو به مناسبت ولادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: پرونده کاوه رضایی به کمیته انضباطی رفته و منتظر رای کمیته انضباطی هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: پرونده کاوه رضایی به کمیته انضباطی رفته و منتظر رای کمیته انضباطی هستیم.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با دومین روز از دهه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین محفل ادبی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور شعرا و میهمانان هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر و شعرخوانی شاعران ایرانی و غیر ایرانی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن به دنبال شایعه پراکندگی و دروغ پردازی و ناامیدی در بین مردم است و باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در جمع مدیران و کارکنان حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران با تبریک اعیاد ماه رجب و آغاز دهه مبارک فجر، به درس‌آموزی از نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: متاسفانه ائمه بزرگوار ما بجز حدود پنج سال، امکان این را نیافتند با حکومت بر جامعه، الگوی عملی حکومتداری اسلامی برای ما باشند، ولی خوشبختانه میراثی گرانبها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در بیست‌وچهارمین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز دانشگاه تهران در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و آغاز دهه مبارک فجر، در جمع حاضران در این نشست که از نسل‌های مختلف خانواده بزرگ دانشگاه تهران بودند، یکی از درس‌آموخته‌های التهابات ماه‌های آغازین نیمسال تحصیلی گذشته که هم...