جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شبکه های رادیویی شنبه 19 خرداد به میمنت سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) به عنوان روز ازدواج با تهیه و تولید برنامه های متعدد و متنوع به گرامیداشت و ترویج ازدواج ساده می پردازد. همچنین قرار است مراسم عروسی سه زوج جوان با حضور در رادیو برگزار و روانه آنتن شود. *رادیو ایران شبکه رادیویی ایران با برنامه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

15 روز مانده به فینال جام حذفی، اما همچنان محل برگزاری این مسابقه اما و اگرهایی دارد.

خبرگزاری تسنیم

حسینیه‌ها و هیئت‌های سراسر کشور در آستانه شهادت امام جواد (ع) میزبان مردم عزادار هستند.

خبرگزاری تسنیم

مأمون - قاتل امام رضا (ع)- که آرزو داشت نسلش با نسل پیامبر (ص) گره بخورد، امام جواد (ع) را مجبور کرد با دخترش ازدواج کند. اما به اراده الهی، این ازدواج ثمره‌ای نداشت و دختر مأمون صاحب فرزند نشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز مقاومت در سراسر منطقه هر کدام ساختار مستقل و مناسب خود را دارند و مرحله به مرحله رشد کرده‌اند و امروز تمام ارکان جبهه مقاومت در مسیر حق علیه باطل هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی در دیدار با خانواده سردار وجیه‌الله مرادی از پیشکسوتان فقید دفاع مقدس در بابلسر با بیان اینکه نیروی مقاومت اکنون در سطح منطقه صاحب تصمیم و تشخیص است، اظهار داشت: امروز مقاومت در سراسر منطقه هر کدام ساختار مستقل و مناسب خود را دارند و مرحله به مرحله رشد کرده‌اند و امروز تمام ارکان جبهه مقاومت در مسیر حق علیه باطل هستند. وی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، حسین ظاهری به عنوان دبیر ششمین جشنواره سراسری نقالی و پرده‌خوانی غدیر معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

آبار علی نخلستان در جنوب مدینه و محل میقات مردم مدینه برای تشرف به حج است.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به ایده تشکیل حکومت اسلامی از سوی امام خمینی (ره)، به پیشینه تاریخی آن در ذهن ایشان اشاره کرد.

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه ای در اردیبهشت ماه، ضمن مشخص کردن سهم بانک های عامل از تسهیلات مسکن محرومان، تأکید کرده است: بانک‌ها باید عملکرد اجرایی خود را در این بخش هر سه ماه یک بار به بانک مرکزی گزارش دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار وجیه‌الله مرادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه و همرزم حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت گردشگری عربستان اعلام کرد: نخلستان‌ها و چاه‌های تاریخی مدینه را با هدف جذب گردشگر احیا می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

سردار وجیه‌الله مرادی، فرمانده جبهه مقاومت، همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نیروی قدس سپاه پاسداران، جانشین یگان نیرو‌های مخصوص امام علی (ع)، از فرماندهان عالی‌رتبه مبارزه با تروریست و فرمانده دژبان کل سپاه پاسداران از سوابق سردار مرادی بود.