جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار مرادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه و همرزم حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار وجیه‌الله مرادی از فرماندهان دفاع مقدس دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار وجیه الله مرادی جانشین سابق یگان نیروهای مخصوص امام علی (ع) سپاه قدس و مشاور و یار وفادار سردار حاج قاسم سلیمانی پس از تحمل سال‌ها بیماری به همرزمان شهیدش پیوست. سردار وجیه الله مرادی جانشین سابق یگان نیروهای مخصوص امام علی (ع) سپاه قدس و مشاور و یار وفادار سردار حاج قاسم سلیمانی پس از تحمل سال‌ها بیماری به همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش عرشه آنلاین، وجیه‌الله مرادی، از فرماندهان...

وب‌گاه گسترش

با وجود تمام تبعات منفی، الگوی ساخت مسکن به وسیله پیمانکاری هنوز به عنوان روشی اولیه برای ساخت مسکن شناخته می‌شود. این روش ساخت به دلیل کندی و هزینه‌بر بودن، در مقابل ساخت مردمی قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: سوختن زنان و کودکان در رفح پرده غفلت از دیدگان جهان و حتی حامیان رژیم اسرائیل فروانداخته و وجدان‌ها را بیدار کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در خطبه‌های نماز جمعه عبادی - سیاسی تهران، اظهار داشت: رئیس جمهور محبوب و پرتلاش و متواضع و خستگی ناپذیر با کفایت ایران در دوران کوتاه مدیریت اجرایی کشور ارزش‌ها و سجایای الهام بخش و امید آفرین اخلاقی را عینیت بخشید و چهره زیبای کارگزار زیبای نظام اسلامی را در رفتار و سخن خویش به نمایش گذاشت. وی با بیان اینکه...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

در نیمه‌ی نخست خرداد 1359 دکتر جواد باهنر عضو شورای انقلاب و نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی ضمن سفری به ارومیه و سخنرانی به مناسبت زادروز امام علی (ع) در یک مصاحبه‌ی رادیو تلویزیونی و مطبوعاتی شرکت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیشتر با مجموعه‌های تلویزیونی‌اش شناخته می‌شود. آثاری، چون «امام علی (ع)» و «مختارنامه» که برای ساخت اولی پنج سال و برای دومی چیزی در حدود هشت سال سعی خود را گذاشت؛ اما دوست‌داران هنر هفتم از بین سه اثر سینمایی او که «ساحره» و «مسافر ری» از جمله فیلم‌های سینمایی او به‌شمار می‌رود، «آدم‌برفی» را بیش از سایر آثار این کارگردان در قاب هنر هفتم به یاد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه هوشمند متخلفان خبر داد و گفت: به واسطه تعطیلی مدارس نسبت به روزهای قبل از شروع امتحانات ترافیک شهر تهران خلوت تر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه هوشمند متخلفان خبر داد و گفت: به واسطه تعطیلی مدارس نسبت به روزهای قبل از شروع امتحانات ترافیک شهر تهران خلوت تر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشستن یک مرغ مینا روی سیم برق و اقدام یک نوجوان بجنوردی برای به دام انداختن آن از طریق بالا رفتن از ترانس، برق‌گرفتگی‌اش را به‌دلیل قرار گرفتن در حریم جریان برق و میدان مغناطیسی سیم‌ها سبب شد.

خبرگزاری تسنیم

برخی افراد به حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع) گفتند ما فصیح‌تر و بلیغ‌تر از شما ندیده‌ایم. حضرت لبخندی زدند و فرمودند: چه تعجبی دارد؟!