جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با مردم شبکه یک گفت: باورم نمی‌شد کمتر از سه سال بگذرد و من در جلوی قاب تلویزیون با مردم برای انتخاب رئیس جمهور جدید گفتگو کنم. وی افزود: با رئیس جمهور عزیزمان بواسطه عملکرد خوب و مردمی که داشت کارهای بسیار خوبی آغاز شده است که برخی از آن به نتیجه رسیده بود و برخی در شرف انجام بود....

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت آیت الله رئیسی کارهای نیمه تمامی داشت، آرمان‌ها و رویاهایی داشت که مسیر و رویکردها را تغییر داده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین وضعیت ترافیکی کشور حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و محدوده مهرویلا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهارمین جشنواره حضرت علی‌اصغر (ع) این نیرو و تقدیر از متولیان طرح «لبیک 24» که صبح امروز (دوشنبه) در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: صاحب فرزند شدنِ زوج‌های نابارور، عنایتی است که خدای تبارک و تعالی به ما عطا فرموده و لطف خداوند باعث شده خانواده‌هایی که در فرزندآوری مشکلاتی داشتند، صاحب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ حیدری گفت: کارِ درمان زوج‌های نابارور در نیروی زمینی ارتش از سال 1396 آغاز شد و در سال 1399 به نتیجه رسید.

خبرگزاری میزان

چهارمین جشنواره حضرت علی اصغر (ع) و تقدیر از متولیان طرح لبیک 24 (تحکیم بنیان خانواده و توجه به فرزندآوری) صبح امروز، دوشنبه (21 خرداد 1403) در مرکز همایش‌های دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

امیرالمؤمنین علیه‌السلام در سخنانی زیبا فرمود «من بیم آن دارم که نابخردان و نابکاران زمام امور این ملت را به دست آرند و مال خدا را دست به دست گردانند و بندگان او را بردگان خود گیرند و با صالحان به دشمنی برخیزند و فاسقان را حزب خود قرار دهند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک کم حجم در سطح معابر پایتخت خبر داد.

وب‌گاه گسترش

از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون شبکه بانکی 457 همت به بیش از 4 میلیون و 202 هزار و 329 متقاضی در قالب تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع)، ماجرای ازدواج رهبر انقلاب را می‌خوانید.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر از عید غدیر به عنوان نقشه راه جامعه اسلامی یاد کرد و این روز را معیاری برای سبک حکمرانی و معیار زندگی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید: با همه احترامی که برای خانواده رئیسی قائل هستم و به شخص او ارادت تام داشتم اما زمینه‌ای برای اینکه مجموعه‌ای تحت عنوان خانواده او فعالیت کنند، را نمی‌بینم.

خبرگزاری تسنیم

تابلوی نقاشی «مَرَجَ البحرین» یکی از آثار حسن روح‌الامین، هنرمند رشته نقاشی است که با محوریت پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) خلق شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز