جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه فرارو

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از خلوتی معابر تهران نسبت به روزهای گذشته با تغییر در ساعات کاری ادارات خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر، مرکز نشر هاجر به خریداران کتاب، از عید قربان تا عید بزرگ غدیر خم، 20 درصد تخفیف ویژه اهدا می‌کند.

وب‌گاه فرارو

مجلس و دولت با اتخاذ تصمیمات غلط باعث فرار نخبگان از کشور شده‌اند؛ کشور‌هایی مثل امارات برای نخبگان ما دام پهن کرده‌اند که حتی این روند دیگر مختص نخبگان و پزشکان نیست بلکه سرمایه گذاران هم در حال ترک کشور هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس یافته‌های سالنامه مهاجرتی ایران در سال 1401، تعداد دانشجویان ایرانی در خارج از کشور با افزایشی تقریبا 4 برابری از 17 هزار و 442 دانشجو در سال 2000 به 66 هزارو 701 دانشجو در سال 2020 رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل ارتش مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات را عاملی موثر در اقتدار و پیشرفت کشور و رفع مشکلات خواند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از آغاز طرح آشکارسازی حفاظ‌های طولی بتنی در معابر بزرگراهی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

آدرس جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام در روزهای 27 و 28 خردادماه اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان اینکه در قدم اول من اصولگرا هستم، گفت: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه باز بماند.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان شرکت در دومین جشنواره شب شعر «مباهله» منتشر شد. علاقه‌مندان می‌توانند تا سی‌ام خردادماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح پارکینگ مینابی در محدوده منطقه 15 تهران و مجاورت بزرگراه امام علی (ع) تا پایان تیرماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندیزاده گفت: با توجه به اجرای طرح‌های ایمن‌سازی در قالب تهیه و نصب حفاظ‌های طولی بتنی در رفیوژ‌های میانی بزرگراه‌ها و ضرورت آشکارسازی و نصب علائم هشداری، پس از بازدید‌های میدانی، نیازسنجی و اولویت‌بندی معابر، طرح آشکارسازی نیوجرسی‌های نصب‌شده را آغاز کردیم. مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با تاکید بر اینکه نصب علائم هشداری...

وب‌گاه خبر آنلاین

جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر تهران رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح اولین روز هفته را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران توضیحاتی در خصوص قیمت دام در روز عرفه و عید قربان ارائه کرد.