جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با مردم حضور یافت. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من سال 1333 در مهاباد به دنیا آمدم در خانواده معمولی. پدرم کارمند بود. آنجا بزرگ شدم و مدرسه رفتم. تابستان‌ها کارگری می‌کردیم کنار خیابان بلال می‌فروختیم. شاگردی می‌کردیم. هر سال بسته به اینکه چه کاری انجام دهیم تا بیکار نباشیم...

وب‌گاه عصر ایران

هم اکنون بارندگی شدید در اتوبان امام علی تهران را ببینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران در دانشگاه تهران، گفت: ضمن تسلیت شهادت امام باقر (ع) گفت: شب عرفه از لیالی متبرکه است و شب مناجات با قاضی الحاجات است که توبه مقبول و دعا مستجاب است. مقام معظم رهبری به جوانان سفارش داشتند که به این مناسبت‌ها و دعا‌ها را توجه کنند. خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه عرفه روز نور است، گفت:...

خبرگزاری تسنیم

خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: امروز شرایط به گونه‌ای است که هیچ جریان درون نظام نمی‌تواند بگوید در انتخابات کاندیدی نداریم.

خبرگزاری تسنیم

امام باقر علیه‌السلام تأکید می‌کنند در عصر غیبت باید در امر اهل بیت ثابت قدم بود و به حجت غائب ایمان آورد و او را تصدیق کرد. در این صورت شیعیان به پاداش خداوند دست می‌یابند و اعمالشان مورد پذیرش قرار می‌گیرد و خداوند از گناهانشان می‌گذرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان درباره قیمت بنزین گفت: نباید مثل دفعه قبل شب تصمیم بگیریم و آن وضعیت ایجاد شود. من نمی‌توانم نظر کارشناسی بدهم بلکه کارشناسان می‌نشینند و نظر می‌دهند و هر تصمیمی بخواهند بگیرند باید به گونه‌ای باشد که مردم شرمنده خانواده‌شان نشود.

وب‌گاه عصر ایران

هنوز ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی مشخص نشده است. سازمان لیگ در ابتدا کرمان را به عنوان میزبان اعلام کرده بود اما به دلیل شرایط نامناسب ورزشگاه امام علی، سیرجان جایگزین شد.

خبرگزاری تسنیم

"چاه غرس" یکی از اماکن تاریخی شهر مدینه است که در کمتر از یک کیلومتری مسجد قبا قرار دارد و در ایام حج روزانه تعداد زیادی از زائران و حجاج از آن دیدن می‌کنند و برای تبرک مقداری از آب آن را با خود می‌برند.

وب‌گاه الف

براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، قرار است درباره محل برگزاری دیدار فینال پس از انجام بازی‌های نیمه‌نهایی تصمیم‌گیری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«دلیل رأی بالای قالیباف برای ریاست پارلمان، نظر مثبت فراکسیون مستقلین بود، زیرا قالیباف به آنها گفت که در مجلس خواهد ماند و هرگز کاندیدای ریاست‌جمهوری نخواهد شد.» «دلیل رأی بالای قالیباف برای ریاست پارلمان، نظر مثبت فراکسیون مستقلین بود، زیرا قالیباف به آنها گفت که در مجلس خواهد ماند و هرگز کاندیدای ریاست‌جمهوری نخواهد شد.» به گزارش عرشه آنلاین، نماینده اردستان درباره قول محمدباقر قالیباف...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده اردستان درباره قول محمدباقر قالیباف برای عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «اگر آقای قالیباف چنین قولی داده باشند این وفای به عهد خیلی اهمیت دارد و اگر کسی مسئله به این مهمی را رعایت نکند، در آینده خیلی از قول‌هایش را زیر پا خواهد گذاشت اما...»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

روز 21 خرداد، برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون در اختیار آقایان قالیباف، قاضی‌زاده و پزشکیان بود.