جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه الف

مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی که صهیونیست جهانی به جان مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین افتاده و از تعدی به ناموس تا کشتار جمعی، از هیچ ظلم و جنایتی دریغ ندارد، میدانی برای محک خوردن ایمان ما باز شده است.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اساتید حوزه های علمیه و مبلغان سراسر کشور در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رکورد تماشای پخش زنده در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) با پخش زنده مراسم شب قدر از حرم مطهر رضوی و تماشای بیش از 530 هزار کاربر شکسته شد. شبکه شاد، مراسم سومین شب احیا را با سه ویژه‌برنامه از کانال «پخش زنده» پوشش داد که بیش از 627 هزار کاربر، بیینده این مراسم معنوی بودند. ویژه برنامه شب بیست و سوم ماه مبارک از حرم مطهر رضوی در شبکه شاد به صورت زنده...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اندیشکده امام علی (ع) دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: هدف دشمن از حمله به کنسولگری ایران برای ضربه زدن به عقبه مستشاری جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت است که علاوه بر کمک فکری، آن را هدایت و پشتیبانی می‌کند. البته جهان اسلام باید چنین وظیفه‌ای را برای خود قائل باشد تا از کشورهای اسلامی در برابر جنایتی که علیه آنها انجام می‌شود حمایت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه خبرنگار خبرگزاری دانشجو، برنامه «چهارگاه» به تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی و اجرای حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و حسن بلخاری قهی سحرگاه امروز از شبکه چهارم سیما روی آنتن رفت. مرشد محمد نیری پسند از فعالان ورزش زورخانه ای در این برنامه اظهار کرد: از شهرستان چالوس هستم؛ سه یا چهار ساله بودم که دیدم مردی نزدیک ایام نوروز نوروزخانی می کرد و من مجذوب نواختن ساز او شدم. 7...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه ورزش در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حضور پرشور و شعور خود را در راستای اصول انقلاب اسلامی در حمایت از مردم فلسطین به منصه ظهور خواهد رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق با موجی از واکنش‌های چهره‌های نظامی و سیاسی همراه شد و ضمن ارائه پیام تسلیت، به واکاوی هدف اسرائیل از این حمله پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی به برخی از دلایل جاودانگی شخصیت حضرت علی (ع) و نظرات اندیشمندان غربی درمورد جایگاه والای حضرت امیرالمومنین (ع) پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اندیشکده امام علی (ع) دانشگاه عالی دفاع ملی به بررسی حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه و نحوه گرفتن انتقام از آنها پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تروریست‌ها در شهرستان راسک طی حمله مسلحانه، قصد داشتند وارد مقر سپاه شوند که با تبادل آتش نظامیان، ناموفق بودند اما درگیری در این منطقه همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار منتشر شده است. تصاویری از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار منتشر شده است. تروریست‌های جیش‌العدل به دو مقر نظامی از جمله کلانتری 12 (کلانتر سرهنگ کوچکزایی) در مرکز شهر چابهار حمله کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بامداد امروز حمله تروریستی به مقر نظامی راسک و چابهار صورت گرفت که گزارش‌های اولیه حاکی از کشته شدن دو تروریست در حمله به سپاه راسک است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌برای بسیاری از علاقه مندان به برنامه مردان آهنین این سوال مطرح شده است که قهرمان مسابقه مردان آهنین عید نوروز 1403 کیست؟ قوی ترین مرد ایران چه کسی است؟ برای برخی از مخاطبین و بینندگان این سوال مطرح شده است که مسابقه مردان آهنین 1403 چند قسمت است؟ برنامه قوی ترین مردان ایران چند قسمته؟ به گزارش عرشه آنلاین، برنامه پرطرفدار مردان آهنین یا قوی ترین مردان ایران هر شب ساعت 20 و تکرار آن...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم دیدار نوروزی با کارکنان دیوان عالی کشور، ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)، با اشاره به اهمیت به برخی فضائل امام علی (ع)، افزود: امیرالمومنین تجسم عدالت بود و تمام عمرش را سایه به سایه در خدمت رسول اکرم و تبلیغ اسلام ناب سپری کرد و به فیض شهادت رسید و دو ویژگی منحصر به فرد داشت که تولدش...