جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تشییع پیکر شهدای حمله به کنسولگری ایران در سوریه در میدان فردوسی آن هم در روز قدس پیامی روشن برای اشغالگران قدس داشت.

وب‌گاه فرارو

معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حال حاضر 13 تن از مجروحین با حال عمومی مساعد در بخش‌ها بستری هستند و 2 تن دیگر در بخش‌های ویژه نیاز به درمان‌های تکمیلی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون درمان وزارت بهداشت، به تشریح وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک در جنوب پرداخت.

وب‌گاه ورزش سه

گل گهر سیرجان خود را آماده شروع مسابقات خود در سال جدید می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

معاون درمان وزارت بهداشت، به تشریح وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک در جنوب پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید کریمی، با حضور در بیمارستان امام علی (ع) چابهار از مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار عیادت کرده و از نزدیک در جریان روند درمان مجروحان قرار گرفت. معاون درمان وزارت بهداشت گفت: کادر سلامت در این حادثه با آمادگی کامل هم در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و انتقال مجروحان به بیمارستان و هم در بخش درمان نسبت به مداوای مصدومان با اقدام به موقع،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند‌. معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند‌. به گزارش عرشه آنلاین، سعید کریمی به همراه دکتر ضاربان، سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار، دکتر سرور، معاون سازمان اورژانس...

وب‌گاه عصر ایران

معاون درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر ضاربان؛ سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار، دکتر سرور؛ معاون سازمان اورژانس کشور با حضور در بیمارستان امام علی (ع) چابهار از مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار عیادت کرده و از نزدیک در جریان روند درمان مجروحان قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب جمعه قم گفت: رژیم اشغالگر در یک محاصره عجیبی قرار گرفته است و مانند حیوانی که محاصره شده است و راه فراری ندارد به دیگران چنگ‌ودندان نشان می‌دهد، به‌همین خاطر به کنسولگری ما حمله می‌کند و مزدورانش را در شرق کشور به‌حالت آماده‌باش در می‌آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: به نسل جوان سفارش می‌کنم تا جوان و مملو از شور و نشاط هستید، کاری کنید که در مسیر غفلت قرار نگیرید؛ اگر می‌بینید حضور در برخی مجالس شما را از یاد خدا دور می‌کند، به جدیت از آن فاصله بگیرید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرده از ارباب این رژیم منحوس و غاصب و خود رژیم کودک‌کش نمی‌ترسد، گفت: ترس سراسر سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز قدس روز وحدت آزادی‌خواهان عالم و روز اعلام فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: برنامه «سرزمین شعر» که حال و هوای رمضانی و نوروزی داشت با اقبال گسترده مردم روبرو شد.