جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

فردی که با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه عصر ایران

دوازدهم فروردین فیلمی توسط شبکه معاند ایران اینترنشنال و صفحه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اسرائیل در فضای مجازی منتشر شد که طی آن فردی با هویت نامعلوم و با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم آن رژیم در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب استان قم: رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی که بعد از عملیات طوفان الاقصی دچار شکستی غیر قابل ترمیم و در مقابله با جریان مقاومت مستاصل شده و هیمنه پوشالی خود را از دست داده است سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب استان قم با صدور پیامی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق، مردم ایران و عراق و شماری از دولت‌های خارجی، این عملیات تروریستی را محکوم کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران؛ محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور در پیامی ضمن محکومیت حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق عنوان کرد: بسم الله الرحمن الرحیم همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام و روز‌هایی که شاهد شکل‌گیری وحدت مسلمین جهان در برابر رژیم جعلی اسرائیل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محل خاکسپاری شهید زاهدی در کنار شهید خرازی در اصفهان اعلام شد. محل خاکسپاری شهید زاهدی در کنار شهید خرازی در اصفهان اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران کشور همزمان با فرارسیدن سومین شب شهادت حضرت امیرالمؤمنین، علی‌بن ابی‌طالب (ع)، تازه‌ترین سوگ سروده‌های خود را در وصف این امام منتشر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکر مطهر سردار محمدرضا زاهدی در گستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

وب‌گاه الف

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در اولین روز بعد از تعطیلات خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دوربین‌های طرح ترافیک پس از بیش از دو هفته از ساعت 6:30 صبح امروز روشن و برای ثبت تردد خودروها به این محدوده همچون گذشته تا ساعت 18 فعال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طرح ترافیک با نرخ جدید از امروز در پایتخت آغاز و دوربین‌های مربوطه روشن شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از آمادگی و حضور ناجیان غریق در تعطیلات نوروز و تلاش برای پیشگیری از غرق شدگی در سواحل دریایی و رودخانه‌ای کشور خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای طرح ترافیک با نرخ جدید بر اساس اعلام شهرداری تهران از امروز در پایتخت آغاز و دوربین‌های مربوطه روشن شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوربین‌های کنترل و ثبت ورود و خروج خودرو‌ها به محدود طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوای پایتخت با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، از امروز / سه‌شنبه / با نرخ جدید روشن شدند.