جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوربین‌های کنترل و ثبت ورود و خروج خودرو‌ها به محدود طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوای پایتخت با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، از امروز / سه‌شنبه / با نرخ جدید روشن شدند.

وب‌گاه الف

با پایان یافتن تعطیلات نوروز دوربین های کنترل و ثبت ورود و خروج خودروها به محدود طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از امروز / سه شنبه با نرخ جدید روشن شد

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: طرح ترافیک شهر تهران از امروز 14 فروردین ماه از ساعت 6:30 تا 18 با نرخ‌های جدید اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ فیروز کشیر درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در اولین روز بعد از تعطیلات گفت: امروز سه شنبه چهاردهم فروردین ماه 1403، شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک به دلیل آغاز به کار ادارات و مدارس در سطح معابر شهر تهران هستیم. وی افزود: در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم در مسیر غرب به شرق در محدوده بزرگراه...

وب‌گاه فرارو

از امروز سه شنبه دوربین‌های طرح ترافیک از ساعت 6:30 روشن و و برای ثبت تردد خودرو‌ها به این محدوده همچون گذشته تا ساعت 18 فعال است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بزرگراه‌های شهیدان همت، بابایی، حکیم، زین الدین و آبشناسان سبک و در حال حرکت است.

وب‌گاه عصر ایران

این مناسبت ها که تقریبا هیچ مقام آخوند وغیر آخوند‌حکومتی و دولتی حضور ندارند، عکس رهبران ومسئولان وشهدا وحاج قاسم و دیگران در آن نیست، فقط شعارهای مذهبی داده می شود و از مخالفت با اسراییل وحمایت از غزه هم خبری نیست، نماد دینداری سنتی وجدی و عمیق ولی غیر سیاسی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: طرح ترافیک شهر تهران از فردا 14 فروردین ماه از ساعت 6:30 تا 18 با نرخ‌های جدید اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سابق بازرسی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار زاهدی از رفقای صمیمی شهید عماد مغنیه فرمانده نظامی لبنان نیز بود، گفت: سردار زاهدی با وجود جراحت بسیار همواره با عشق در میدان حاضر بود تا اینکه سرانجام مقارن با ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) به آرزوی دیرینه خود رسید و شهید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری در فضای‌مجازی پربازدید شده است که در آن تمثال امام علی علیه السلام، بر سفره هفت سین خاندان پهلوی نوروز 1353 کاخ نیاوران، حضور دارد./ بیسیمچی‌مدیا

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مستشاران سردار محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

وب‌گاه الف

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.