جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

سپاه پاسداران شهادت 7 تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سپاه پاسداران از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی سپاه پاسداران اطلاعیه ای درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه اطلاعیه صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق اطلاعیه ای را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران...

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد متن این بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَحسَبَنَ الَذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَهِ أَمواتًا بَل أَحیاء عِندَ رَبِهِم یُرزَقونَ(آل...

وب‌گاه خبر آنلاین

در این مطلب تصاویر بازیگران سریال امام علی (ع) را بعد از گذشت سال ها با گریم و بدون گریم مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس یاری معتقد است اهمیت صداوسیما به ساختمانش نیست به این است که چه کسای از سربالایی جام جم بالا می‌روند وقتی انسان‌های کارکشته وارد این عرصه شوند تولیدات هم بهبود پیدا می‌کند و در اینجاست که می‌توانیم دنبال افزایش مخاطب در تلویزیون باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهراب صادق نیا، در آیین شب های قدر که در کانون توحید برگزار شد، مدارا را شرط مشروعیت اخلاقی حکومت دانست و گفت: در سخنان امام علی (ع)، هیچ آرمان و هدفی که لازمه آن ایجاد فشار اخلاقی و دینی بر مردم باشد، در حوزه انجام واجبات مانند نماز و روزه و حجاب، وجود ندارد.

خبرگزاری میزان

معاون رئیس جمهور معرفت و معرفی ویژگی‌ها و سیره و سلوک فردی و اجتماعی مولی علی علیه السلام را حائز اهمیت دانست و گفت: معرفت واقعی و عملی به امام علی علیه السلام و یاری ایشان به این است که به توصیه‌ها و فرامین آن امام همام عمل شود و در دوران کنونی، شهیدان مصداق بارز شناخت و یاری امیرالمومنین هستند که به توصیه حضرت در ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگر و حمایت از مظلوم عمل می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پژوهشگر حوزه تعزیه در برنامه «چهارگاه» با بررسی جایگاه تعزیه گفت: در ایران هزار عنوان نسخه تعزیه داریم و بیش از 100 تعزیه سرا در 300 سال اخیر شناسایی شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از جمله تولیدات فرهنگی‌ای که مورد توجه مسلمانان به ویژه در کشورهای عربی، قرار می‌گیرد، سریال‌های ویژه‌ای است که به مناسبت این ماه روی آنتن می‌رود. اسفند سال 1401 بود که خبری مبنی بر تولید سریالی به نام «معاویه بن ابوسفیان» منتشر شد. سریالی محصول شبکه تلویزیونی mbc که تولید مشترک عربستان و تونس بوده و قرار بود در...

وب‌گاه عصر ایران

در سخنان امام علی (ع)، هیچ آرمان و هدفی که لازمه آن ایجاد فشار اخلاقی و دینی بر مردم باشد، در حوزه انجام واجبات مانند نماز و روزه و حجاب، وجود ندارد، اما در مورد عدالت و گرفتن حقوق مردم از قدرتمندان قاطع است.