جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به آمار کشته و مصدومان تصادفات نوروزی گفت: استاندارد بودن اتومبیل‌ها توسط خودروساز‌ها باید مورد توجه جدی قرار گرفته و عوامل انسانی، ایمنی مسیر و جاده که در آمار تصادفات رانندگی تاثیرگذار است، باید آسیب‌شناسی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ شریفی بیان داشت: ترافیک در مسیر خیابان آزادی محدوده شهیدان وجود دارد و شاهد تراکم ترافیک در این محدوده و البته بدون مشکل هستیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما وظیفه داریم که اهداف و آرمان‌های شهدا پایبند باشیم.

خبرگزاری تسنیم

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی شهادت سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا (علی) زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد ریشه تمام اختلاف‌های سیاسی و فکری را نحوه اداره زندگی انسان توسط خودش یا دین دانست و گفت: از چند جهت باید مدیریت انسان دست خدا و مظاهر خدا باشد تا این مدیریت به‌صورت عادلانه برای انسان اجرا شود، در غیر صورت بشر قابل مدیریت نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امسال با توجه به تقارن روز طبیعت با روز شهادت امام علی علیه السلام مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران برنامه‌های متنوعی را در بوستان‌های سطح شهر تهران برگزار کرد.

خبرگزاری تسنیم

جامعه ورزش و جوانان با صدور بیانیه‌ای بر شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد.

وب‌گاه فرارو

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران گفت: «سرانه ساخت مسجد در تهران در مقایسه با دیگر شهر‌های ایران و از آن بدتر پایتخت‌های کشور‌های اسلامی بسیار پایین‌تر است. اینکه برخی از مساجد نمازگزار کمی دارند یا بازه سنی خاص نمازگزاران در آن‌ها به دلایل متعددی بازمی‌گردد، دلیل خوبی برای عدم‌توسعه مساجد نیست. از طرفی استدلال ساخت مسجد در پارک‌های فرامنطقه‌ای به‌رغم وجود مساجد دیگر منطقه هم...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک استاد دانشگاه، مدارا را شرط مشروعیت اخلاقی حکومت دانست و گفت: امام علی به مالک می‌گفت تلاش نکن عیوب مردم را کشف کنی، اما ما مردم را تشویق به جاسوسی و گزارش و عکس از خطای یکدیگر می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

مهمترین اتفاق سال 1403 در طول تعطیلات عید نوروز را شما انتخاب کنید

وب‌گاه مشرق نیوز

یک کارشناس مذهبی گفت: طبق آیات و روایات خداوند خطاپوش و بخشنده همه گنهکاران است، اما این مسئله به این معنا نیست که انسان در برابر گناه کردن غره شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردی که با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردی که اقدام به نمایش پرچم اسرائیل در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده بود، دستگیر شد. فردی که با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده بود، دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، دوازدهم فروردین فیلمی توسط شبکه معاند ایران اینترنشنال و صفحه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اسرائیل در فضای مجازی منتشر شد که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، "محمدصادق خیرخواه" مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: طی روز‌های پایانی سال 1402 مطالعات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با خیابان آزادی در راستای شریان مرکزی پایتخت (محور دماوند - انقلاب - آزادی) و تقاطع بزرگراه امام‌علی (ع) - شیان (ریحانی) در مسیر کمربندی شرق شهر تهران به اتمام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فردی که با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده بود، دستگیر شد.